دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Artifact Interactive Garden Planner v3.8.59 طراحی باغچه

Artifact Interactive Garden Planner نرم افزاری برای طراحی باغچه می باشد که شما را قادر می سازد تا باغچه رویایی خود را طراحی کنید. با Artifact Interactive Garden Planner می توانید پیش از ساخت باغ و باغچه مورد نظر خود آن را به راحتی طراحی کنید و از زوایای مختلف آن را تماشا نمایید تا طرحی کامل از آن داشته باشید .Artifact Interactive Garden Planner به راحتی می تواند گیاهان، درختان، ساختمان ها و یا اشیاهای مختلف را به راحتی برای شما مرتب سازی کند. رابط کاربری ساده Artifact Interactive Garden Planner یکی از نقاط قوت آن می باشد که با پشتیبانی از Drag & Drop کار را برای شما آسان تر کرده است. با استفاده از نوار ابزار تعبیه شده در Artifact Interactive Garden Planner می توانید به ایجاد راه، سنگفرش و حصار بپردازید. یکی دیگر از نقاط قوت Artifact Interactive Garden Planner امکان چاپ دقیق و با کیفیت از طراحی های شما می باشد که تنها با چندین کلیک امکان پذیر است. ویژگی های نرم افزار Artifact Interactive Garden Planner بدین شرح است : رابط کاربری بسیار ساده ، ذخیره و بارگذاری طراحی های خود ، دارای آرشیوی از آیکون ها و تصاویر از انواع گیاهان و درختان برای طراحی باغچه که دیگر نیازی به گیاه شناس بودن ندارید ، امکان پرینت حرفه ای از طرح ها و نقشه های شما ، دارای ابزار طراحی راه، سنگفرش و حصار برای باغچه ، امکان گزارش دادن از وضعیت تمامی گل ها و گیاهان باغچه و … .

ویژگی های نرم افزار Artifact Interactive Garden Planner

رابط کاربری بسیار آسان
طرح های خود را ذخیره و بارگذاری کنید.
از طیف گسترده ای از اشکال گیاهی عمومی برای طراحی باغ خود استفاده کنید، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به گیاه شناس بودن ندارید.
از طرح خود یک چاپ حرفه ای تولید کنید
از ابزارهایی برای ایجاد سریع سنگفرش، نرده ها و مسیرها استفاده کنید.
گزارشی از تمام گیاهان و اشیاء موجود در باغ خود تهیه کنید
یک کتابخانه از گیاهان سفارشی ایجاد کنید

نام: Artifact Interactive Garden Planner
حجم فایل: 214 مگابایت
شرکت سازنده: smallblueprinter
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: v3.8.59
نسخه: 32 و 64 بیتی
آپدیت: 24 بهمن 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/12/19 نسخه Artifact Interactive Garden Planner v3.8.59 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *