دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio 2017

نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio 2017 یکی از ساده ترین نرم افزارهایی است که تا به امروز توسط کمپانی Ashampoo منتشر شده است . Slideshow Studio 2017 این امکان را به شما می دهد تا به راحتی تمامی عکس های خود را به صورت اسلاید درآورید . امکان قرار دادن موسیقی در پس زمینه هنگام نمایش اسلایدها , تغییر شکل های متنوع در هنگام تعویض اسلایدها , پوشش دادن تمامی جنبه های کسب و کار . امکان استفاده از آن در فضاهای آموزشی و حتی به صورت شخصی , این نرم افزار را به یکی از قدرتمندترین و در عین حال ساده ترین ابزارهای تولید محتوا بدل کرده است .
مجموعه ای از عکس های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با استفاده از امکانات اضافه کردن صدا , متن , جلوه های صوتی و انواع لوگو , به تصاویر خود پویایی بیخشید . از بابت عدم توانایی کار با نرم افزار اصلا نگران نباشید زیرا به لطف جریان بصری فوق العاده ای که در این نرم افزار وجود دارد , استفاده از این ابزار به هیچ دانشی نیازمند نیست . در نسخه جدید از Handy Wizard یا جادوگر دستی استفاده شده است که وظیفه هدایت کاربران را برعهده دارد . در این نسخه از فرمت کلاسیک WMV و فرمت جدید WebM (VP9) نیز در خروجی پشتیبانی می شود . اضافه شدن زوج انتقال های مختلف و قالب های متنوع در کنار رابط کاربری ماژولار بسته ای کامل و حرفه ای را در اختیار شما قرار داده است .

 

ویژگی های نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio 2017:

– خلق ایلاید شوهای متنوع با سرعت بالا و به راحتی

– وجود قالب و طرح های کختلف برای تمامی مناسبت ها

– امکان اضافه کردن موسیقی و افکت های صوتی

– ابزار جادوگران برای ایجاد نمایش اسلاید با سهولت

– امکان اعمال خلاقیت خود در افکت ها

Ashampoo Slideshow Studio 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *