دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Atmel Studio v7.0.1417 – Win

Atmel Studio نرم افزار Atmel Studio با دارا بودن محیط یک پارچه (IDE) برای توسعه و برنامه نویسی میکروکنترلرهای AVR و ARM طراحی و ساخته شده است. این نسخه از نرم افزار نسبت نسخه های پیشین خود تغییرات بسیاری داشته است. در این نسخه شما قادرید برای میکروهای سری ARM شرکت Atmel  هم برنامه نویسی کنید. این روزها استفاده از این میکرو کنترلرها بسیار رواج پیدا کرده به طوری که اکثر سازندگان تلفن های همراه از این میکروکنترلرها استفاده می کنند و به سمت آن سوق پیدا می کنند. با استفاده از این نرم افزار قادرید کد میکروکنترلرهای AVR و ARM را عیب یابی کنید و در صدد توسعه و گسترش آنها به راحتی برآیید. محیط نرم افزار پرقدرت Atmel Studio محیطی کاملا توسعه یافته و پیشرفته برای گسترش میکروکنترلرها می باشد.

سایر مشخصات : شما می توانید با استفاده از این نرم افزار اپلیکیشن های میکروکنترلرهای AVR و ARM را در کنار یکدیگر قرار دهید و به آسانی و در محیطی کاملا حرفه ای اقدام به کد نویسی آنها کنید. همچنین قادرید با استفاده از Atmel Studio کدهای C و C++ را به راحتی ویرایش کنید و به توسعه آنها بپردازید. سری AVR یکی از موفق ترین سری های این شرکت می باشد که در کاربردهای بسیار آن شکی نیست اما با توسعه سری ARM قابلیت ها و افق های جدیدی گشوده شده است که آنها را هم نمی توان نادیده گرفت. این شرکت با کنار هم قرار دادن هر دو سری در یک نرم افزار سعی کرده تا محصولی کاربردی و ویژه را برای برنامه نویسان عرضه کند.

دانلود نرم افزار Atmel Studio

ویژگی های نرم افزار Atmel Studio :

– قابلیت پشتیبانی بیش از ۳۰۰ دستگاه میکروکنترلر AVR و ARM

– دارای قابلیت عیب یابی کدها

– قابلیت ایجاد پروژه به صورت Wizard و یا از نمونه های طراحی شده

– قابلیت استفاده از افزونه های متنوع

– قابلیت ساخت نمایش های اشکال زدایی برای ساخت یک مدل دقیق از CPU

– دارای کتابخانه بزرگی مشتمل بر 1100 سورس کد آماده AVR و ARM

– نرم افزار به صورت کاملا رایگان ارائه شده است

– دارای محیطی زیبا و کاربرپسند

Atmel Studio

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *