دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Autodesk Plant Design Ultimate 2016

Autodesk یک شرکت نرم افزارهای چند ملیتی آمریکا می باشد که نرم افزارهایی در زمینه ی معماری , مهندسی , ساخت و ساز , تولید , رسانه و سرگرمی در صنعت تولید می کند . این کمپانی در سال 1982 تاسیس گردید و اولین محصولاتی که به بیرون عرضه کرد نرم افزار طراحی اتوکد بود . به مرور زمان این تعداد نرم افزارهای گسترش پیدا کرد و یکی از این نرم افزارها که در زمینه ی پروژه های نفت , گاز و پتروشیمی به نام Autodesk Plant Design Ultimate نام دارد بسیار در این رشته کارگشا بود . شما با استفاده از Autodesk Plant Design Ultimate 2016 می توانید لوله کشی (پایپینگ) و طراحی سازه را در قالب یک مجموعه کامل انجام دهید . Autodesk Plant Design Ultimate یک ابزار بسیار راحت برای مهندسین به حساب می آید که با کمک آن می توانند طراحی , مدلینگ و مرور پروژه های خود را داشته باشند . این نرم افزار دارای ابزار طراحی 3 بعدی بوده که برای پردازش در صنعت از آن استفاده می گردد .

ویژگی های Autodesk Plant Design Ultimate 2016 :

– امکان طراحی لوله کشی (پاپینگ)

– عملکرد بهتر در طبهینه کردن طرح ها

– امکان استفاده در پروزه های نفت , گاز و پتروشیمی

– امکان طراحی به صورت 3 بعدی

– …

3D plant design tools for the process industry. Discover plant engineering software that offers a wide array of cost-effective tools for plant design professionals to design, model, and review plant projects.

Standard, Premium, and Ultimate editions:
Standard: Create and modify P&IDs, edit plant drawings, and manage point clouds.
Premium: Create and modify quality plant model visualizations, and perform structural design and analysis.
Ultimate: Premium features, plus clash detection and management and design of plant equipment and skids.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *