دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Automatic Call Recorder Pro v5.34 برای اندروید و iOS

Automatic Call Recorder Pro با استفاده از نرم افزار Automatic Call Recorder Pro هر تماسی را که می خواهید ضبط کنید و هریک را که قصد دارید ذخیره کنید، سیو کنید. شما قادرید تا برای هر فرد بخصوصی تنظیمات را طوری قرار دهید که تماس آنها ضبط شود و یا ضبط نشود. به آسانی به تماس های ضبط شده گوش دهید و از آنها نکته برداری کنید و حتی آنها را به اشتراک بگذارید. این نرم افزار به طور کامل با گوگل درایو و Dropbox یکپارچه می باشد که این امکان را به کاربر می دهد تا تماس ها را در فضای ابری این شبکه ها ذخیره و همگام سازی کند. نگران فضایی که تماس های ضبط شده اشغال می کنند نباشید زیرا قادرید تا با انتخاب محل ذخیره تماس ها آنها را به مموری خود منتقل کنید و محل ذخیره را نیز در مموری قرار دهید تا فضای تلفن همراه شما برای مقاصد دیگر باقی بماند.

سایر مشخصات : با استفاده از نرم افزار Automatic Call Recorder Pro دیگر هیچ کلمه از مکالمه های مهم خود را از دست نخواهید داد. توجه داشته باشید که تماس های قدیمی به طور خودکار از حافظه دستگاه شما حذف می شوند بنابراین اگر قصد دارید که تماسی را از دست ندهید حتما آن را ذخیره کنید. به علاوه می توانید تا در تنظیمات برنامه خلاصه تماس به همراه تنظیمات دیگر را قرار دهید تا بلافاصله بعد از پایان تماس بتوانید نسبت به اعمال موارد خواسته در رابطه با همان مکالمه اقدام کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی محصولی از شرکت Appliqato می باشد که یقینا یکی از بهترین نرم افزارهای ضبط تماس می باشد.

Automatic.Call.Recorder.Pro.center

ویژگی های نرم افزار Automatic Call Recorder Pro :

– قابلیت تنظیم ضبط تماس های مورد نظر و یا همه تماس ها

– قابلیت تنظیم محل ذخیره سازی تماس ها

– امکان قرار دادن تنظیمات بعد از تماس

– قابلیت ذخیره سازی و همگام سازی با گوگل درایو و Dropbox

– قابلیت به اشتراک گذاری تماس های ضبط شده

Automatic Call Recorder Pro

به روز رسانی :

1396/11/27 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *