دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار -Barcode-v1.8-MAC

10Barcode یک نرم افرار بارکد حرفی است که از انواع مختلف بارکد پشتیبانی می کند . این نرم افزار در مقابل دیگر نرم افزار های این نوع از ویژگی های حرفه ای تری از قبیل تنظیم رنگ و دیگر ویژگی ها پشتیبانی می کند . همچنین از بسیاری از گزینه های سفارشی که به سختی در هد جای دیگر پیدا می شود پشتیبانی می کند . با رابط کاربری ساده و آسانی که دارد واقعا شما را از طریق ایجاد بارکد راهنمایی می کند و تمام پروسه ساخت را بدون هیچ خطایی به صورت سریع به اتمام می رساند و با گزینه های سفارشی که دارد به شما یک کار بسیار خوب تحویل می دهد . این نرم‌افزار به شما اجازه می دهد تا همه چیز را از منابع عرض و نور، رنگ ها و حاشیه ها طوری تنظیم کنید که به کاری که در نظر دارید برسید . با پشتیبانی از نقاط رنگی مختلف مطمئن باشید که شما دقیقا بارکدی که در نیاز دارید را بدون هیچ مشکلی دریافت می کنید .

ویژگی های نرم افزار:

-پشتیبانی از انواع محبوب بارکد .
-سازگار با تمام بارکد های ضروری که ممکن است شما نیاز داشته باشید از جمله UPC-A, UPC-E, ISBN-13, EAN-13, EAN-8, کد-39, کد-128, کد-93, GS1 128, 5, ITF-14, PHARMA, PDF 417, آزتک, ماتریس داده و کد QR .
-رابط کاربری ساده و آسان‌.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *