دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Bentley Limcon 03.63.02.04 – Win

اتصالات فولادی خود را به سرعت طراحی و بررسی کنید، مانند پرتو به ستون، انتهای پایه، اتصالات عضو، لنگرگاه بتن، اتصالات چند عضو و بسیاری دیگر. با تشکر از کتابخانه ما از انواع اتصال استاندارد بین المللی، شما با صرفه جویی در وقت و پول با سرعت طراحی اتصالات و تولید نقشه های CAD خود را در یک نرم افزار آسان برای استفاده صرفه جویی کنید. شما به راحتی می توانید نتایج اتصال خود را تأیید کنید و به سرعت یک گزارش طراحی مختصر تهیه کنید که همه چک ها و وضعیت اتصال را خلاصه کرده است. استفاده از نرم افزارهای رده طراحی و اتصال فولاد روز به روز بیشتر می شود و هر روز شاهد ظهور نرم افزاری تازه در این زمینه هستیم. گستردگی استفاده از این نرم افزار ها به حدی رسیده است که امروزه تعداد زیادی شرکت ها سعی در ارائه نرم افزاری کامل و جامع دارند. Bentley Limcon نرم افزار قدرتمندی برای طراحی و اتصال فولاد است و از جمله پر مخاطبین نرم افزار های رده طراحی و اتصال فولاد می باشد. طراحی و اتصال فولاد یک سری برنامه های کامپیوتری هستند که به کاربر برای انجام کارهای مختلف در سیستم کمک میکند، Bentley Limcon از محصولات کمپانی Bentley و دارای تاییدیه طلایی نرم افزاری از شرکت مایکروسافت می باشد. نرم افزار Bentley Limcon به دلیل سازگاری بالا و منو گرافیکی خوب خود جزو نرم افزار های کارآمد طراحی و اتصال فولاد است. از ویژگی های مهم نرم افزار Bentley Limcon می توان به سادگی کار، دسترسی آسان و کنترل کاربری بسیار قوی، سازگاری با تمامی سامانه های سخت افزاری، حجم بسیار کمتر و مناسب تر نسبت به دیگر نرم افزار های مشابه و راهنمای قویی است.  اگر شما هم مشتاق داشتن و استفاده کردن از این نرم افزار هستید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک معتبر دانلود کنید.

App Bentley Limcon center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار Bentley Limcon :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم ها

-ابزار بسیار قویی طراحی و اتصال فولاد

– نرم افزار کاربردی طراحی و اتصال فولاد

Quickly design and review your steel connections, such as beam to column, brace end, member splices, anchorage to concrete, complicated multi-member joints, and many more. Thanks to our library of international standard connection types, you save time and money by quickly designing connections and producing your CAD drawings all within one easy-to-use application. You can easily verify your connection results and quickly generate a concise design report summarizing all checks and connection statuses.

-انجام طراحی و اتصال فولاد با بیشترین سرعت

-کاربری مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-و ….

مشخصات نرم افزار Bentley Limcon  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   Bentley

نوع نرم افزار :  ابزار طراحی و اتصال فولاد

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Bentley Limcon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *