دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Bentley ProStructures CONNECT Edition v10.02.00

Bentley Power ProStructures

ابزاری است قدرتمند از کمپانی Bentley که برای طراحی و ساخت انواع سازه های مهندسی و سازه های کامپوزیت منتشر شده است . نرم افزار Bentley Power ProStructures بر اساس یک سیستم عامل استاندارد عمل می کند . این نرم افزار به راحتی اجازه می دهد تا مهندسین سازه ، به ایجاد مدل های 3D برای بتن و فولاد بپردازند . نرم افزار Bentley Power ProStructures ایجاد خودکار اسناد ، مدارک ، اطلاعات برنامه را فراهم می کند . محیط کار و رابط برنامه نویسی در این نرم افزار استاندارد می باشد . بیان جزئیات شامل طراحی سازه های فولاد مانند پله ها ، نرده ها ، پله ها ، پله و دایره ای اسناد و مدارک را فراهم می کند که نقشه های 2D از مدل 3D از جمله لایحه از مواد ، داده NC و داده های PPS را فراهم می کند .

ویژگی های نرم افزار Bentley Power ProStructures :

– نرم افزار ProStructures بنتلی شامل ProSteel و ProConcrete می باشد

– قابلیت ایجاد خودکار اسناد ، مدارک و اطلاعات که بهره وری و سوددهی را افزایش می دهد .

– تحلیل و طراحی انواع سازه های سه بعدی

– بیان جزئیات شامل فولاد دیگر مانند پله ها ، نرده ، نقشه های 2D از مدل 3D از جمله لایحه از مواد ، داده NC و داده های PPS

– قابلیت سفارشی و استاندارد ساختن با توجه به انعطاف پذیری و رابط برنامه نویسی . گردش با توجه به این محیط کار باز بهینه شده است .

– قابلیت برنامه ریزی و طراحی برای مونتاژ اولیه ، ProStructures یک نرم افزار جامع ساخته شده توسط مهندسین با تجربه برای طراحی

نام: Bentley ProStructures CONNECT Edition
شرکت سازنده: BENTLEY SYSTEMS
تاریخ انتشار: 2020
ورژن: v10.02.00
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/08/25 نسخه Bentley ProStructures CONNECT Edition v10.02.00 اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *