دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Bigasoft Video Downloader Pro v3.15.4-MAC

Bigasoft Video Downloader یک نرم افزار قوی برای دانلود آنلاین فیلم‌با کیفیت های 3D,HD و SD در Mac طراحی شده است. از بیش از 1000 سایت های محبوب ویدئویی در Mac پشتیبانی می کند. Video Downloader Pro Mac به طور اختصاصی برای سایت های اشتراک گذاری ویدئو در Mac OS X طراحی شده است. با نرم افزار قدرتمند Video Downloader Pro به راحتی می تواتید فیلم ها را از حداقل هزار سایت ویدئویی دانلود کنید. این نرم افزار از قابلیت دانلود همزمان چندین ویدئو از همه ی سایت های محبوب مانند VEVO, Vimeo, Goear, Dailymootion, Break, Metacafe,Veoh, BBC, 123Video, IGN Video Game, VideoBash, AOL Video, NBC, CBS, FunnyOrDie NFL با کیفیت های1080,HD و 4K نیز برخوردار می باشد. این نرم افزار می تواند به طور خودکار فیلم ها را به صورت دسته ای بارگیری کند. همچنین از فیلم های یوتیوب در کانال، لیست پخش، دسته و ویدئو های VEVO نیز پشتیبانی می کند.

ابزار های کلیدی این نرم افزار:
-قابلیت دانلود فیلم و ویدئو از بیش از 1000 سایت مختلف.
-قابلیت بارگیری فیلم ها به صورت دسته ای.
-قابلیت دانلود چند فیلم به طور همزمان از تمام سایت های
VEVO, Vimeo, Goear, Dailymootion, Break, Metacafe,Veoh, BBC, 123Video, IGN Video Game, VideoBash, AOL Video, NBC, CBS, FunnyOrDie NFL.
-قابلیت دانلود فیلم‌و ویدئو با کیفیت های 1080,HDو 4K.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *