دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود Bootstrap Studio Professional v6.6 طراحی وب سایت واکنش گرا

Bootstrap Studio

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با طراحی وب سایت های رسپانسیو هستید، بی شک نام شرکت ZEOOD را شنیده اید، این شرکت یکی از بزرگترین و معتبر ترین گروه های نرم افزاری در زمینه طراحی وب سایت های رسپانسیو است که به شما امکان استفاده از نرم افزار های وسیعی در زمینه طراحی وب سایت های رسپانسیو داده است. نرم افزار Bootstrap Studio یکی دیگر از محصولات این شرکت است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه طراحی وب سایت های رسپانسیو بر آورده سازید.شکی نیست که استفاده از نرم افزار های طراحی وب سایت های رسپانسیو روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با طراحی وب سایت های رسپانسیو سر و کار دارید و نیازمند یک نرم افزار مناسب در زمینه طراحی وب سایت های رسپانسیو هستید ،نرم افزار Bootstrap Studio یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای طراحی وب سایت های رسپانسیو است  که محصول شرکت ZEOOD بوده و جزو برترین نرم افزار ها در زمینه طراحی وب سایت های رسپانسیو است. کمپانی ZEOOD مدت چندین سال است که محصولات خود را در زمینه های مختلف عرضه کرده که همواره جزو پر طرفدار ترین نرم افزارها بوده اند.  امروزه استفاده از طراحی وب سایت های رسپانسیو به صورت روز افزونی در حال افزایش است و این زمنیه ظهور نرم افزار های بسیار زیادی را در زمنیه طراحی وب سایت های رسپانسیو باعث شده است. ابزارهای طراحی وب سایت های رسپانسیو با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قویی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز سادگی کار باشند. با گسترش استفاده از طراحی وب سایت های رسپانسیو نرم افزارهای بسیاری وارد این عرصه شده اند که هر کدام به نحویی سعی دارند که نیازهای کاربران در زمینه کار با طراحی وب سایت های رسپانسیو را برآورده سازند. هر یک از این نرم افزار ها با ارائه خدمات در بخش های مختلف کار با طراحی وب سایت های رسپانسیو سعی دارند در رده بهترین های این حیطه باشند.

نرم افزار Bootstrap Studio با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی شما در امر طراحی وب سایت های رسپانسیو به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. نرم افزار Bootstrap Studio تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار Bootstrap Studio می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای طراحی وب سایت های رسپانسیو برای خود داشته باشید.  اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

 

ویژگی های نرم افزار Bootstrap Studio

  1. بوت‌استودیو به خوبی می‌داند چگونه یک صفحه مفید بوت‌استراپ بسازد و به صورت خودکار کد HTML صحیح را ایجاد می‌کند. این اپلیکیشن هم‌اکنون Bootstrap 3 و Bootstrap 4 را پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید طراحی‌های خود را از یک نسخه به نسخه دیگر تبدیل کنید.
  2. این برنامه ابزارهای ویژه برای کار با شبکه بوت‌استراپ دارد. شما می‌توانید ستون‌ها ایجاد، تغییر اندازه دهید و از کلاس‌های قابلیت دید پاسخگویی استفاده کنید.
  3. بوت‌استودیو با گوگل وبفونت ادغام شده است که به شما این امکان را می‌دهد که فونت‌های خود را به راحتی وارد و مدیریت کنید. حتی نام‌های خانواده فونت‌ها در ویرایشگر CSS ما به صورت خودکار پیشنهاد می‌شوند.
  4. این اپلیکیشن چندین تم بوت‌استراپ داخلی، فونت‌های آیکون، قالب‌ها و اجزاء دارد که می‌توانید آنها را ترکیب کرده و به طراحی‌های زیبا و منحصر به فرد دست یابید.
  5. شما می‌توانید طراحی خود را به عنوان یک وب‌سایت ثابت صادر کنید یا با یک کلیک آن را در پلتفرم هاستینگ نسل بعدی ما منتشر کنید. این پلتفرم امکان HTTPS، دامنه‌های سفارشی و کلیدهای عبور را ارائه می‌دهد و رایگان است!
  6. در این اپلیکیشن شما می‌توانید انیمیشن‌های نرم CSS ایجاد کنید که به صورت خودکار با اسکرول مرورگر یا هاور فعال می‌شوند. همچنین یک اجزاء Parallax ویژه برای پس‌زمینه‌های تصویر زیبا وجود دارد.
  7. بوت‌استودیو از پشتیبانی جامع میانبرهای صفحه کلیدی برخوردار است که به شما این امکان را می‌دهد که به طرز چشم‌گیری فرایند کاری خود را تسریع دهید.
نام: Bootstrap Studio
حجم فایل: 134 مگابایت
شرکت سازنده: Zine EOOD
تاریخ انتشار: 2023
ورژن: v6.6
نسخه: (x64)
آپدیت: 13 دی 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe - dmg
پلتفرم: ویندوز - مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/10/13 نسخه Bootstrap Studio v6.6 (x64) اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *