دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Caxa 3D طراحی سه بعدی قطعات صنعتی

نرم افزار Caxa 3D طراحی سه بعدی قطعات صنعتی ، یک نرم افزار قدرتمند مهندسی که در زمینه ی طراحی و مدل سازی قطعات صنعتی کاربرد دارد ، نرم افزار Caxa 3D محصولی پیشرفته از کمپانی چینی CAXA می باشد که راه حل های طراحی CAD / CAM / PLM را به شما ارائه می دهد . نرم افزار Caxa 3D دارای محیط یکپارچه برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی به صورت مفهومی و دقیق می باشد . نرم افزار Caxa 3D در کشور چین یک نرم افزار شناخته شده و کارآمد می باشد که توسط مهندسین استفاده می باشد . و همچنین به عنوان یکی از پیشگامان خدمات چین صنعتی ابر است که به طور عمده منابع با 2D & 3D نرم افزار طراحی (CAD) ، مس ، راه حل مدیریت چرخه عمر محصول (PLM) و ابر صنعتی پلت فرم خدمات عمل می کند . شما در نرم افزار Caxa 3D می توانید ایده های خلاقانه ی خود را پیاده سازی و بهترین اثر را پدید بیاورید .

 

ویژگی های نرم افزار Caxa 3D :

– طراحی دو و سه بعدی انواع قطعات صنعتی

– ارائه راه حل های طراحی CAD / CAM / PLM

– ادغام یافته با سایر نرم افزار های CAD

پوشش زمینه های طراحی محصول ، فرایند ، تولید و مدیریت

طراحی دیجیتال و راه حل PLM به تولید دیجیتال، مانند طراحی (2D & 3D CAD)، برنامه ریزی فرایند (CAPP)، مدیریت داده ها (PDM)، تولید (CAM، DNC مس و MPM) و غیره

– دارای بیش از 30،000 مشتری تجاری از جمله شرکت های تولید تجهیزات الکترونیکی ، الکترومکانیکی ، خودرو ، دفاع ، ساخت و ساز ، پوشش و آموزش و پرورش

 

درباره کمپانی CAXA :

CAXA در حال حاضر دارای بزرگترین سهم بازار در کانادا / نرم افزار طب مکمل و جایگزین و خدمات در بازار چین شده است . این شرکت در حال توسعه و اجرای حرفه ای نرم افزار CAD / CAM برای شرکت های کوچک به اواسط اندازه و کاربران شخصی متمرکز شده است . تاکید بر سهولت استفاده در پذیرش گسترده و تسلط بازار برای نرم افزار CAD آن منجر شده است . علاوه بر این، CAXA یک فروشنده عمده نرم افزار طب مکمل و جایگزین در بازار کنترل چینی NC است .

  • 2 replies
    1. مسلم پورشمسی says:

      این نرم افزار با این همه هجم دانلود کردیم اخرشم هیچ با این پسورد هم باز نمیشه کل فایل خرابه حیف از این همه حجم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *