دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی ترکیبات شیمیایی و ساختار های مولکولی ChemOffice Professional Suite

کمپانی Cambridgesoft یک رهبر جهانی در زمینه ی ارائه نرم افزار های علمی ، شیمی و پزشکی می باشد که ما می خواهیم نرم افزار ChemOffice Professional Suit را به شما معرفی کنیم . این نرم افزار مجموعه ای از leadings صنعت علمی و ابزارهایی برای بهره وری هوشمند را به پژوهشگران و کاربران ارائه می دهد . نرم افزار ChemOffice Professional Suite شامل 20 ابزار مختلف و پیشرفته می باشد که در ادامه راجب هر یک از آن ها توضیحاتی داده می شود . که ابزار هایی قدرتمندی مانند ChemDraw ، ChemDraw Cloud ، ChemDraw E-Notebook ، Chem3D و ChemFinder  از این دسته ابزار ها می باشند . این نرم افزار می تواند به شیمیدانان و زیست شناسان به طور یکسان و موثر کمک کند و تجسم و به دست آوردن درک عمیق تر از نتایج خود را بهتر احساس کنند . نرم افزار ChemOffice Professional Suite به تحقیقات و طراحی های شما سرعت قابل توجهی می بخشد و همچنین طراحی مواد شیمیایی پیشرو با پایگاه داده شیمیایی هوشمند ChemOffice ، مدل سازی و داده های 3D برای تجزیه و تحلیل ، ابزار تجسم و راه حل یکپارچه با ELN از ویژگی های خوب نرم افزار ChemOffice Professional Suite می باشد .

ابزار های نرم افزار ChemOffice Professional Suite :

– ChemDraw Professional : توسط بیش از یک میلیون دانشمندان در سراسر جهان استفاده می شود و به طور موثر به منظور جلب مولکول ، واکنش و نهادهای بیولوژیکی و مسیر برای استفاده در اسناد و نوت بوک آزمایشگاه الکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرد . رسم حرفه ای جستجو برای تولید نام دقیق از ساختار ها و پیش بینی خواص و طیف از ویژگی خوب این نرم افزار می باشد .

ChemDraw E-Notebook : نوت بوک آزمایشگاه الکترونیکی برای ضبط داده ها ، سازماندهی تحقیقات خود ، طراحی پلت فرم های قابل تنظیم و … استفاه می شود .

ChemDraw for Excel : برای وارد کردن اطلاعاتی شیمیایی به صفحات گسترده اکسل ، تجهیز داروخانه ها با تجزیه و تحلیل اکسل مرتب سازی و سازمان ابزار با ابزار نقاشی ساختاری با ChemDraw ، ستکاری بیشتر و غنی سازی مجموعه از ترکیبات و داده ها و کشف روابط ساختار مورد استفاده قرار میگیرد .

Chem3D : ساده ترین ، قوی ترین راه برای شیمیدانان برای مشاهده ترکیبات آنها به صورت سه بعدی ، آسان برای ارزیابی شکل و خواص به حداکثر رساندن فعالیت و سازگار بار ابزارهای محاسباتی از جمله Gaussian, MOPAC, Conflex and Autodock

BioDraw : طراحی و حاشیه نویسی مسیرهای بیولوژیکی به صورت سریع و ساده، اضافه کردن یک سطح بی همتا از یکنواختی و جزئیات ، طراحی عناصر شامل غشاء، DNA ، آنزیم ها ، گیرنده ها ، و فلش واکنش ، tRNA ها ، ریبوزوم ، مارپیچ پروتئین ها ، بدنه دستگاه گلژی ، G-پروتئین ها ، ایمونوگلوبین ، میتوکندری .

مشخصات نرم افزار ChemOffice Professional Suite :

نام نرم افزار : ChemOffice Professional Suite

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Cambridgesoft

نوع نرم افزار : طراحی مهندسی

نوع فایل : EXE

ChemOffice Professional Suite

  • 8 replies
    1. عارف کریمی says:

      سلام من به نسخه 2004 یا ورژن 8 این برنامه نیاز دارم
      میشه بزارید لینکشو

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        برای دانلود قرار گرفت و به محض اتمام دانلود به سایت اضافه میشه.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *