دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود لانچر CM Launcher – Speed & Safe v5.6.0 برای اندروید

شرکت نرم افزاری Cheetah Mobile Inc یکی از بهترین و شناخته شده ترین شرکت های نرم افزاری است که تمام تلاش خود را به کار بسته است تا یک تجربه بسیار دلنشین و دلچسب را برای کاربران اندرویدی به ارمغان بیاورد. از جمله این تلاش ها می توان به نرم افزار Clean Master اشاره کرد که بهترین نرم افزار بهینه ساز موبایل است و جدیدا بعضی از شرکت های سازنده گوشی های موبایل، این نرم افزار را جزو نرم افزار های پیش فرض موبایل قرار می دهند و آن را به صورت از قبل نصب شده به کاربر عرضه می کنند. یکی دیگر از این تلاش ها، ساخت نرم افزار و لانچر بسیار قدرتمند CM Launcher – Speed & Safe است که می توان به جرات گفت که یکی از سریع ترین و سبکترین در عین حال قدرتمند ترین لانچر های اندرویدی عرضه شده به بازار است. کاربران اندرویدی می خواهند تا یک لانچر بسیار قدرتمند و سبک را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنند و لانچر CM Launcher – Speed & Safe این تجربه را به آنها هدیه می دهد. این نرم افزار در گوگل پلی بیش از 500 میلیون دانلود داشته است و همین عدد بیانگر کیفیت بسیار زیاد این نرم افزار است.

سایر توضیحات: لانچر CM Launcher – Speed & Safe ویژگی های بسیار زیادی دارد و از جمله این ویژگی ها می توان به کم حجم بودن، قابلیت شخصی سازی، قابلیت مخفی سازی برنامه ها و امنیت بسیار زیاد آن نام برد. این لانچر همچنین به مصرف باتری بسیار کمک می کند چرا که زمانیکه کاربر از این لانچر استفاده نمی کند، لانچر CM Launcher – Speed & Safe عیر فعال می شود و همین مسئله باعث بهبود وضعیت باتری می شود. از طرفی این لانچر بسیار انعطاف پذیر است و کاربر می تواند آن را با سلیقه خود شخصی سازی و تزئین کند. همچنین این لانچر امنیت دستگاه اندرویدی شما را نیز تا مین می کند چرا که تمامی نرم افزار های نصب شده و در حال نصب توسط تکنولوژی CM Security اسکن می شوند و همین مسئله باعث می شود تا کاربران از تهدیدات نرم افزار مصون باشند.

دانلود cm launcher جدید

ویژگی های اصلی نرم افزار:

افکت های بسیار زیبازی 3بعدی و جدید

لانچر بسیار سریع و قدرتمند

قابلیت شخصی سازی بسیار زیاد لانچر و پک های آیکن بسیار زیاد

ضریب امنیت بسیار بالا

قابلیت بهبود وضعیت باتری و کاهش مصرف آن توسط نرم افزار های دیگر

قابلیت مخفی سازی برنامه های مختلف و امکان اجرای آنها

قابلیت مرتب سازی هوشمند نرم افزار ها

و …

CM Launcher – Speed & Safe

به روز رسانی :

1396/08/09 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *