دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Comodo Antivirus v10.2.0.6526 – Win

Comodo Antivirus نرم افزار آنتی ویروس Comodo Antivirus یک انتخاب قدرتمند و رایگان می باشد که توسط سازنده معروفی چون Comodo Group ارائه شده است تا مشکلات مربوط به ویروس ها در سیستم شما را رفع نماید. این نرم افزار با قابلیت های فراوان قادر است تا کلیه ویروس ها، کرم ها و تروجان هایی که تا کنون شناخته شده اند را شناسایی نماید و آنها را به آسانی از پای درآورد. Comodo Antivirus به علت رایگان بودن و در عین حال قدرت بالای آن و همچنین قابلیت به روز رسانی دیتابیس آن باعث شده است که جزو آنتی ویروس های محبوب قرار گیرد و کاربران بسیاری را جذب خود کند.

سایر مشخصات : Comodo Antivirus با ارائه راه های بسیار قدرتمند در جهت محافظت هرچه بیشتر سیستم شما می تواند یک راه حل ساده و بدون دردسرهای مربوط به سریال و کرک که در دیگر آنتی ویروس ها مطرح می باشد، قرار گیرد. از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار محافظت آنی و تمام وقت در مقابل کلیه خطرات، قابلیت اسکن برای یافتن ویروس ها تنها با یک کلیک، امکان آپدیت روزانه به صورت خودکار تا نرم افزار برای کلیه ویروس های روز دنیا آماده مقابله باشد. همچنین بررسی ایمیل های ورودی و پاکسازی ویروس های اینترنتی موجود درآن از جمله نقاط قوت این ابزار می باشد که کار خود را به نحو احسن انجام می دهد تا بدون نگرانی بتوانید ایمیل ها را باز کنید.

Comodo.Antivirus.center.

ویژگی های نرم افزار Comodo Antivirus :

– شناسایی تمام ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، و بدافزارهای مختلف

– دارای گارد مستقر در حافظه جهت بررسی فایل ها به صورت نامحسوس

– جلوگيری از ورود كرم ها و نرم افزار های مشكوك به سيستم

– قابلیت زمان بندی بررسی سیستم

– دارای امکان Heuristic Detection برای يافتن ويروس ها و فايلهای مخرب ناشناس

– قابلیت بررسی اطلاعات داخل فایل های فشرده

– کنترل اطلاعات CD و DVD ، در هنگام خواندن یا کپی گرفتن از آنها

Comodo Antivirus

به روز رسانی :

1396/12/27 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *