دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار CopperCAM v25032016 – Win

CopperCAM نرم افزار CopperCAM نرم‌افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه سوراخ‌کاری و برش‌کاری های انجام شده بر روی فیبرهای مدارهای چاپی می باشد که امکان مدیریت و ایجاد تغییرات در ریزترین مراحل برش کاری را با دقت بسیار بالا برای کاربران متخصص در این زمینه فراهم ساخته است. اساس کار این نرم افزار تبدیل فایل هایgerber  به کدهای مورد استفاده و تعریف شده در درایوهای دستگاه های CNC می باشد. در واقع این نرم افزار هیچ گونه اتصالی با دستگاه های CNC که برای برشکاری و سوراخکاری برنامه نویسی می شوند نداشته و به صورت مجزا کار می کند. نرم افزار CopperCAM پس از پردازش و ایجاد تغییر در ساختار برنامه ها آن ها را به فایلی قابل بازخوانی توسط نرم افزار های CNC تبدیل می کند.

سایرمشخصات : نرم افزار CopperCAM در محیطی بسیار ساده با کاربردی آسان امکان عملی ساختن ایده های ذهنی شما در زمینه برش کاری و سوراخ کاری را توسط ابزار های کارآمد امکان پذیر می سازد. هر آنچه از ساخت قطعات در ذهن دارید را طراحی کنید و هر تغییری در قسمت های مختلف آن ایجاد کرده و در پایان تست کنید. این نرم افزار به صورت خودکار در صورت وجود ایراد و اشکال آن ها را شناسایی و رفع می کند. با اتصال دستگاه‌های CNC به پورت سریال، پرینتر و یا USB این داده‌ها به دستگاه منتقل شده و مطابق آن عملیات ماشین‌کاری آغاز می شود.

CopperCAM.center

ویژگی های نرم افزار CopperCAM :

– محیط گرافیکی زیبا و ساده

– قابلیت ایجاد تمام تغییرات ریز و دقیق در مدارهای چاپی

– قابلیت انجام پروژه های برش کاری، سوراخ کاری و لایه برداری

– قابلیت مدیریت همزمان 4 لایه عملیات

– قابلیت خودکار محاسبه حدفاصل ایمن خطوط برش

– خواندن فایلهای گربر با فرمت RS274-X به همراه ماکروها و سطوح چند ضلعی

– قابلیت تولید خروجی با فرمت های  HPGL, DXF, Isel-NCP, Roland RDGL

CopperCAM

  • 3 replies
    1. حقیقت says:

      با سلام من copper cam رو از چند سایت مختلف دانلود کردم،متاسفانه سریال نامبری که میزنن یکبار استفاده شده و کوپر کم رو کرک نکردن برای همین خروجی ای که به ما میده کامل نیست،اگه یک مدار یکم سنگین باهاش طراحی کنی میبینی نصف مدار رو در خروجی ایجاد نمیکنه.
      نسخه های دیگری هم که در اینترنت هست نسخه تبلیغاتی کوپر کمه که اونم محدود شده برای مدارهای ساده،حیف این نرم افزار کاربردی و کم حجم.

      پاسخ دادن
    2. حسین says:

      اصلا خوب نبود، کار نمیکنه خروجی برنامه مشکل داره کرک هم نمیشه !!!

      پاسخ دادن
      • Hamid says:

        سلام ، اگه مشکلی در نصب دارید و اروری دریافت میکنید کامل بنویسید که راهنمایی کنیم

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *