دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Csimsoft Trelis Pro v16.3.6 – Win

Csimsoft Trelis Pro نرم افزار Csimsoft Trelis Pro در واقع یک کمک رسان برای مهندسینی می باشد که در زمینه تحلیل مکانیکی فعالیت دارند. این نرم افزار ابزارهایی در اختیار طراح قرار می دهد تا بتواند مدل خود را با ابزارهای پیشرفته تر و دقیق تر مش بندی کند تا برای آنالیزهای FEA و CFD به بهترین شکل و بهینه ترین حالت آماده کند. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن شکل های هندسی ساده و همچنین امکان وارد کردن طرح های ایجاد شده در سایر نرم افزارهای طراحی مهندسی CAD به کاربران اجازه می دهد تا اشکال و طرحهای خود را با ابزارهای متنوع و قدرتمندی مش بندی کنند. نرم افزار Csimsoft Trelis Pro با دارا بودن امکانات بسیار ساده و شهودی به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی بتواند ایرادت مش بندی را رفع کند تا در مراحل بعدی به مشکلات جدی و زمانبر برخورد نکند.

سایر مشخصات : وجود ابزارهای متنوع و قدرتمند در Csimsoft Trelis Pro باعث شده تا کاربر بدون هیچ محدودیتی بتواند به آسانی در محیط نرم افزار کار کند و هر کاری را روی پروژه خود انجام دهد. بنابراین با استفاده از این نرم افزار دیگر مشکلات مشینگ به وجود نخواهد آمد زیرا این نرم افزار تمامی مشکلات موجود در طرح را که در خلال مش بندی و تحلیل به وجود می آید را پیش بینی  می کند و به اطلاع کاربر می رساند. این نرم افزار قابلیت خروجی گرفتن برای Fluent, IDEAS, Exodus, Patran, Nastran, LS-Dyna, Abaqus را فراهم می کند. به علاوه به آسانی می توانید محیط برنامه را به سلیقه خود سفارشی کنید.

دانلود نرم افزار Csimsoft Trelis Pro

ویژگی های نرم افزار Csimsoft Trelis Pro :

– سازگار با کلیه نرم افزارهای CAD

– قابلیت تولید مش های ترکیبی

– قابلیت وارد کردن طرح های خود از سایر نرم افزارهای طراحی

– امکان خروجی گرفتن برای کلیه نرم افزارهای تحلیلی

– دارای ابزارهای قدرتمند ویزارد

– قابلیت عیب یابی از مش بندی ها

– دارای ابزارهای ایجاد طرح

Csimsoft Trelis Pro

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *