دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Data Usage Monitor Premium v1.13.1403 برای اندروید

Data Usage Monitor Premium یک نرم افزار بسیار کاربر پسند و دوست داشتنی می باشد که به کمک آن می توانید مصرف ترافیک خود را مدیریت کنید. این نرم افزار کاربردی به شما کمک می کند تا به طور دقیق مصرف ترافیک خود را به صورت روزانه اندازه گیری کنید و با راه های بسیار ساده مصرف خود را آنالیز نمایید. همچنین زمانی که به حد مصرف ترافیک تنظیم شده خود برسید این نرم افزار به شما هشدار می دهد و شما را از مصرف بیش از حد ترافیک خود حفظ می کند. شما هم از Data Usage Monitor برای هرچه بهتر مدیریت کردن مصرف خود استفاده کنید و ترافیک خود را کنترل کنید.

سایر مشخصات : زمانی که شما یک بار نرم افزار را اجرا می کنید، به صورت خودکار به اندازه گیری مصرف شما میپردازد. همچنین زمانی که شما نگران مصرف دیتای خود می باشید فقط کافی است که برنامه را باز کنید و جزئیات و همچنین مجموع مصرف خود را مشاهده کنید. به علاوه با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که هزینه ترافیک مصرف شده خود را به آسانی محاسبه کنید، زیرا Data Usage Monitor قادر است در هر بازه زمانی تمام هزینه های شما را محاسبه و اعلام نماید. این نرم افزار بسیار مفید و پرکاربرد محصول شرکت Lufesu Inc می باشد که اکنون شما می توانید از آن برای مدیریت مصرف خود کمک بگیرید.

دانلود نرم افزار Data Usage Monitor Premium

ویژگی های نرم افزار Data Usage Monito :

– کاربری آسان برای اطلاع از مصرف دیتای تلفن همراه خود و یا Wi-Fi

– امکان رسم نمودار و گراف صرف برحسب زمان

– امکان چینش نرم افزارها بر اساس مصرف به منظور پی بردن به بیشترین مصرف کننده.

– دارای ویجت نمایش مصرف.

Data Usage Monitor Premium

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *