دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار MathType v7.4.2.480 – Win

MathType یک ابزار بسیار قدرتمند و البته کاربردی جهت تایپ و نگارش فرمول های پیچیده ریاضی می باشد که توانسته این کار را به ساده ترین حالت ممکن تبدیل کند و به یاری کاربران آید. بنابراین با استفاده از این نرم افزار قادرید معادلات دشوار و فرمول ها را متناسب با نیاز خود به شکل استاندارد و صحیح درآورید. روابط ایجاد شده در این نرم افزار را می توانید به آسانی در word، صفحان وب، چاپ کردن، نمایش و Tex ،Latex ،MathML documents به کار ببرید. همچنین در این نرم افزار فرمول های آماده قرار داده شده است تا بتوانید با سرعت بیشتری به ایجاد روابط بپردازید. مهمتر از همه کاربری بسیار ساده و روان نرم افزار می باشد که باعث شده طیف وسیعی از کاربران با توانایی های مختلف بتوانند به آسانی از امکانات آن بهره ببرند.

سایر مشخصات : با استفاده از نرم افزار MathType می توانید به آسانی فرمول ها را ویرایش کنید، بخش های مختلف را به رنگ های دیگر درآورید، استایل و شکل مد نظر خود را به آن دهید و… . به علاوه نمادهای بسیار متنوع و زیاد و فونت های مختلف دست همه کاربران را باز نگه می دارد تا به سلیقه خود به ایجاد معادله بپردازند. MathType با دارا بودن ابزارهای بسیاری سبب افزایش سرعت کار می شود. به طور مثال می توانید با ایجاد کلید ترکیبی برای نمادهای پرکاربرد، سریع به آن دسترسی داشته باشید. این نرم افزار با داشتن گرافیکی زیبا و جذاب و سهولت کاربری، فرمول نویسی را برای شما آسان و لذت بخش کند.

MathType.center

ویژگی های نرم افزار MathType :

– دارای ابزارهایی ویژه برای Microsoft Word و PowerPoint

– قابلیت ذخیره کردن فرمول ها با فرمت های WMF ، PICT، EPS و GIF

– امکان مشاهده کلیه علائم و نشانه ها به صورت یکجا و انتخاب سریع

– قابلیت ویرایش به صورت Drag & drop

– امکان رعایت فاصله های استاندارد در تایپ علائم ریاضی

– امکان ایجاد کلید میانبر برای فرمول ها

– و بسیاری ویژگی و قابلیت منحصر بفرد دیگر

به روز رسانی :

1398/05/28نسخه جدید MathType v7.4.2.480 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *