دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار DiffPDF v5.6.8 x86/x64 – Win

اسناد pdf با توجه به کاربردهای فراوان آنها امروز بخش مهمی از خدمات و ارتباطات و کاربری های ویندوز را به خود اختصاص داده است.  این  اسناد با توجه به اینکه قابلیت‌های فراوانی دارند و نیز امکان ویرایش و یا در صورت نیاز برای ویرایش بر آنها وجود دارد برای بسیاری از خدمات مورد استفاده قرار می کند از جمله چاپ و نشر کتاب الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر.  یکی از مهمترین مواردی که در مورد استفاده از pdf وجود دارد این است که گاهی این اسناد در نسخه مشاورین نگهداری می شود و موجب می شود که فرد استفاده کننده در صورت نیاز مقایسه کرده و از آنها استفاده نمایند. از مهمترین موارد برای این می‌توان به کتاب ها و یا نامه‌های اشاره کرد که در چند نسخه تهیه شده اند و بعد دچار تغییر شده است.  بنابراین نیاز است که هر کدام از این موارد به وضع خود بررسی شده و در صورت نیاز به تغییرات آنها مشخص کردن. نرم افزارDiffPDF  یک نرم افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد که تمامی اسناد pdf مورد نیاز خود را مورد بررسی قرار داده آنها را از نظر تغییرات مورد بررسی قرار دهد و در صورت نیاز تغییرات را مشخص برجسته کنند.  این نرم افزار به کاربر اجازه می‌دهد که تمامی ابزار خود را به کار برد تا بتواند تغییرات صورت گرفته در یک فایل را مشخص نمایید.  کار با نرم افزار بسیار ساده بوده و بدون نیاز به دانش خاصی فقط کافی است فایل را باز کرده و آنها را با هم مقایسه کنید.

Diffpdf center

ویزگی های نرم افزار  DiffPDF:

– مقایسه دقیق صفحات پی دی اف

– رابط کاربری گرافیکی شهودی

– هایلایت کردن قسمت های متفاوت متن pdf

– ارائه ی سه حالت برای انجام مقایسه

مشخصات نرم افزار DiffPDF  :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده :   DiffPDF

نوع نرم افزار : مدیریت اسناد

نوع فایل : EXE

 

DiffPDF

  • 2 replies
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        لطفا از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید و یا اگر از گوگل کروم استفاده میکنید ، روی لینک کلیک سمت راست ماوس رو بزنید و گزینه save link as رو انتخاب کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *