دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار DiskDigger v1.20.12.2767 – Win

DiskDigger بازیابی اطلاعات همواره یکی از موارد پرکاربرد و ضروری می باشد که اکثر افراد روزی درگیر آن می شوند و به آن احتیاج پیدا می کنند. در این بین نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که به بازیابی اطلاعات می پردازند. قطعا برای شما پیش آمده که برخی اطلاعات خود را به صورت تصادفی از دست داده باشید. نرم افزار DiskDigger یک ابزار بسیار قدرتمند می باشد که در عین کم حجم بودن دارای توانایی های بسیار زیادی می باشد. با استفاده از این نرم افزار قادرید فایل های حذف شده از انواع هارد دیسک های اینترنال و اکسترنال، فلش مموری ها، کارت های حافظه و هر سیستمی که بتوانید آن را به رایانه متصل کنید را بازیابی کنید.

سایر مشخصات : همه کاربران با استفاده از DiskDigger قادرند تمامی اطلاعاتی مانند عکس ها، اسناد، فایل ها با فرمت های مختلف، فایل های تصویری و صوتی و … را که به طور ناگهانی پاک و حذف شده اند را بازیابی کنند. این نرم افزار از همه فرمت های صوتی، تصویری، مدارک و اسناد، فایل های فشرده و… پشتیبانی می کند بنابراین نگران فرمت فایل از دست رفته نباشید. باید این نکته را هم مدنظر داشته باشید که بازیابی اطلاعات به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که نرم افزار DiskDigger با بالاترین درصد احتمال، به بازیابی اطلاعات می پردازد و شما بیشترین شانس را برای بازگردانی اطلاعات از دست رفته دارید. متدهای بازیابی این نرم افزار دو دسته می باشند که یکی در زمانی کوتاه اطلاعاتی که اخیراً از دست رفته اند را برمیگرداند و متد دوم که به صورت عمیق به بازیابی اطلاعات می پردازد.

DiskDigger.center

ویژگی های نرم افزار DiskDigger :

– بازیابی اطلاعات حذف شده در عرض چند دقیقه

– بازیابی اطلاعات در هارد دیسک ، مموری و فلش ، مموری دوربین عکاسی و فیلمبرداری و …

– کاربری بسیار ساده و آسان

– پشتیبانی از انواع فایل فرمت های FAT12, FAT16, FAT32, NTFS, exFAT

DiskDigger

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/12/20نسخه جدید DiskDigger v1.20.12.2767 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *