دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار DMSoft Software Pack v2017.10.26 – Win

DMSoft Software Pack امروزه شغل برنامه نویسی در سطح جهان بسیار گسترده و پرکاربرد شده و یکی از عوامل پیشرفت سریع تکنولژی به شمار می رود که انجام کارها را از طریق نرم افزار به صورت اتوماتیک امکان پذیر ساخته است. پیشرفت در زمینه های مختلف برنامه نویسی از جمله برنامه نویسی وب ، برنامه نویسی شبکه و… نیازمند ابزار ها و امکانات ویژه ای می باشد. شرکت DMsoft Technologies  در این زمینه نرم افزاری شامل ابزار های مورد نیاز در زمینه های مختلف  برنامه نویسی را با نام DMsoft software pack  که مجموعه ای بی نظیر برای این گروه از کابران می باشد را ارائه کرده است. این نرم افزار علاوه بر کمک رسانی در زمینه برنامه نویسی، در زمینه طراحی های گرافیکی،Driver  ها وwireless Driver  ها نیز  بسیار کاربرد دارد.

دانلود نرم افزار DMSoft Software Pack

 سایر مشخصات : نرم افزارDMsoft software pack  با توجه به نیاز هر کاربر به چند بخش مختلف تقسیم بندی شده است که اصلی ترین  قسمت آن کاربرد این نرم افزار در زمینه انتقال داده ها در دیتابیس های مختلف می باشد که به بهترین نحو و بالاترین سرعت این انتقال را میان سرور های مختلف انجام می دهد و با نام DB convert  در دسترس می باشد. بخش دیگری تحت نام DBforms  گزینه های تبدیل فرمت های مختلف دیتا بیس صفحات وب کد شده به زبانphp  را در اختیار شما قرار می دهد که امکان مشاهده در صفحات وب را میسر می سازد. در این روش دیتابیس اکسس به دیتابیس های MySQK یا PostgreSQL  تبدیل می شود. همچنین DBForms می تواند فایل های mdb اکسس را به صفحات وب مبتنی بر ASP.NET و دیتابیس MS SQL تبدیل کند که در این فرایند فرمهای اکسس به صفحات وب با پسوند aspx تبدیل می شوند. محیط این نرم افزار بسیار ساده و کاربرد بسیار آسانی برای کاربران دارد و به صورت مرتب با توجه به نیاز روزانه کاربران به روز رسانی می شود.

DMSoft Software Pack

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *