دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Downie v3.9.1 – MAC

Downie یک نرم افزار بسیار آسان و راحت است که برای دانلود ویدئو مورد استفاده قرار میگیرد. از یوتیوب Vimeo و بیش از 750 سایت دیگر پشتیبانی می کند. این نرم افزار مزاحم کاربران نمیشود واز ویژگی های زیادی برخوردار می باشد شما فقط کافیست که کار خود را انجام دهید. همچنین کاربران میتوانند ویدئو های که میخواهند را با کیفیت 4k دانلود و ذخیره کنند و قابلیت تنظیم به زبان های بین المللی را در اختیار کاربران خود گذاشته و کار با برنامه بسیار آسان و راحت است .

ویژگی های نرم افزار Downie:
– پشتیبانی از سایت های مختلف.
– در حال حاضر از بیش از 750 سایت دیگر پشتیبانی میکند از جمله یوتیوب و Vimeo .
– بر خلاف بسیاری از نرم افزار های دانلود ویدئو در سایت یوتیوب Downie ویدئو YouTube HD را تا 4K پشتیبانی می کند.
– ویدئوی MP4 شما به iTunes؟ یا فقط می خواهید آهنگ صوتی را بخواهید؟ بدون مشکل، Downie می تواند این را به طور خودکار اداره کند! راهنما سریع
– معمولا در مدت زمان 24 ساعت به ایمیل ها پاسخ می دهد و در بروزرسانی های جدید از سایت های بیشتری پشتیبانی می کند.
– برای رفع اشکالات در سایت ها لازم نیست هفته ها صبر کنید تا سایت جدیدی پیدا کنید Downie یک بار در هفته با ویژگی های جدید و سایت های بین المللی بروزرسانی می شود.
– این نرم افزار نه تنها از سایت های خاص در هر کشور پشتیبانی میکند بلکه بین المللی شده است و شما میتوانید با هر زبانی آن را دانلود کنید.

نام: Downie
شرکت سازنده: setapp
ورژن: v3.9.1
فرمت فایل: DMG
پلتفرم: مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/09/17نسخه v2019.3 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *