دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ESET Mobile Security v5.0.26.0 برای اندروید

ESET Mobile Security یکی دیگر از محصولات شرکت بزرگ و نام آشنای ESET می باشد که کیفیت و قدرت آنها نیاز به معرفی و تعریف ندارد. این بار با ارائه نرم افزاری بسیار قدرتمند و کاربردی برای تلفن های همراه و سیستم عامل اندروید وارد شده اند. این نرم افزار امنیتی با دنیایی از قابلیت ها تمام ویروس های سیستم شما را شناسایی می کند. علاوه بر اینکه این نرم افزار یک آنتی ویروس قدر می باشد قابلیت های دیگری نظیر دزدگیری کامل با قابلیت قفل کردن از راه دور، پاک کردن اطلاعات گوشی، ردیابی، قفل گذاشتن روی برنامه ها، قابلیت جلوگیری از پاک کردن برنامه ها و ده ها ویژگی دیگر که همگی در یک برنامه گرد آمده اند را به شما کاربران ارائه می دهد.

سایر مشخصات : این نرم افزار در تمام زمان ها و در هر کجایی محافظ شما و سیستم شماست. به طوری که در مقابل تمام تهدیدها به سرعت وارد عمل می شود و شما را آگاه می کند. در زمان دانلود و نصب هر اپلیکیشنی تمام آن را اسکن کرده و سلامت آن را بررسی می کند. به علاوه از تمام راه های ارتباطی دستگاه شما شامل Wi-Fi، بلوثوت، GPRS، EDGE و مادون قرمز در تمام مدتی که روشن می باشند حفاظت می کند. همچنین شما را قادر می سازد از تمام پیام های کوتاه ناخواسته جلوگیری کنید و راه آنها را ببندید. این نرم افزار جامع و کامل برای هر سیستمی ضروری می باشد و به شما پیشنهاد می کنیم فرصت را از دست ندهید و هرچه سریع تر زره پولادین بر تن سیستم خود کنید.

دانلود نرم افزار ESET Mobile Security

ویژگی های نرم افزار  :

محافظت همه جانبه از تمام اطلاعات شما

کنترل تمام ورودی ها و خروجی های ارتباطی سیستم شما

قابلیت تعیین لیست سیاه و لیست سفید

دارای قابلیت بلاک کردن پیام های متنی

این نرم افزار بیشتر از CPU سیستم استفاده می کند بنابراین نگران اشغال شدن رم خود نباشید

قابلیت افزایش عمر باتری و بهینه کردن مصرف

قابلیت تعیین زمان به روز رسانی به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه

قابلیت فیلتراسیون پیامک ها

به روز رسانی :

1398/01/24 نسخه ESET Mobile Security v5.0.26.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *