دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Everything 1.3.4.686 – x86/x64 برای ویندوز – جستجوی سریع و آسان فایل ها + نسخه پرتابل

با افزایش روز افزون ظرفیت هاردهای کامپیوتر و نیز افزایش تاداد فایل های ذخیره شده در آن، وجود یک ابزار بسیار کارامد و مناسب برای جستجوی مناسب و بهینه برای فایل های یک هارد بسیار ضروری است. Everything یعنی یک نرم افزار بسیار ساده و کم حجم با هدف نمایش فایل های کامپیوتر شما در کمترین زمان ممکن! نرم افزار Everything یک نرم افزار جستجوگر فایل است که با امکانات بسیار زیادی به شما در جستجوی فایل مورد نظر شما در کامپیوترتان کمک می کند. بهترین و برجسته ترین ویژگی این نرم افزار این است که نتیج جستجو بدون هیچ تاخیری و در لحظه به شما نمایش می دهد چرا این نرم افزار دائما در حال اینکس گذاری درایوها و فایل های شماست و کوچکترین تغییراتی را ذخیره می کند. این قابلیت و ایندکس گذاری فایل به گونه ای انجام می شود که شما اصلا آن را احساس نخواهید کرد و به هیچ وجه در سرعت و عملکرد سیستم شما تاثیر نخواهد داشت. این نرم افزار کارامد از ساخته های David Carpenter است که برای تمامی سیستم عامل های ویندوز کارایی دارد. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است؛ یک مکان برای نوشتن نام فایل و دیگری جدولی برای نمایش موارد پیدا شده توسط این نرم افزار!

سایر توضیحات: نرم افزار Everything در هر شرایطی آماده است تا فایل های مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن جستجو کند. لازم نیست حتی تمام نام فایل را تایپ کنید. این نرم افزار حتی با استفاده از یک حرف قادر است فایل مورد نظر شما را به سرعت جستجو کند. البته این قابلیت قابل تغییر است و شما می توانید این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که مورد جستجو را با تمام حروف تایپ شده توسط شما تطابق دهد و سپس نتایج را نمایش دهد.

نرم افزار everything جدید

ویژگی های اصلی نرم افزار:

حجم بسیار کم نرم افزار

رابط کاربری بسیار ساده

ایندکس گذاری بسیار سریع فایل ها حتی در هارد های بسیار حجیم

جستجوی بسیار سریع فایل ها

کمترین استفاده از منابع کامپیوتر و رم

قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها

به روز کردن خود به خود ایندکس ها بدون حتی کوچکترین تاثیر روی عملکرد سیستم

و …

Everything

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *