دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Facebook v202.0 فیسبوک برای آیفون

نرم افزار Facebook یکی از پرطرفدارترین و جذابترین نرم افزارهای اجتماعی سیستم های آی او اس می باشد که امروزه بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان این برنامه را دریافت کرده اند . اگر می خواهید با خانواده و یا دوستان خود همیشه و همه جا بصورت رایگان در ارتباط باشید ما نرم افزار فیسبوک را به شما معرفی می کنیم . از طریق نرم افزار Facebook می توانید به راحتی عکس و یا کلیپ های مورد نظرتان را بین تمامی دوستان و آشنایانتان به اشتراک گذاشته و همچنین بلعکس تمامی پست ها و کامنت ها دوستانتان را مشاهده کنید برای آنها کامنت بگذارید و پست های آنها را لایک نمایید .

نرم افزار Facebook به شما کمک می کند تا به راحتی تمامی تصاویر و یا کلیپ های مورد نظرتان را انتقال داده و از طریق جستجوگر حرفه ای آن تمامی دوستان قدیمی را به راحتی پیدا کنید . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار فیسبوک را در اختیارتان قرار داده ایم . این نرم افزار اجتماعی از تمامی سیستم های آی او اس 7.0 به بالا پشتیبانی می کند, امیدواریم که از دانلود آن لذت ببرید .

 

ویژگی های نرم افزار Facebook :

– نرم افزار اجتماعی

– به اشتراک گذاشتن تمامی مطالب

– چت و گفتگو با دوستان و آشنایان

– انتقال عکس های مختلف با دوستان

– پیدا کردن دوستان قدیمی

– به اشتراک گذاشتن محل استقرار شما (Location)

– بازی کردن گروهی

– مدیریت کامل پیج های شخصی

– قابلیت ساختن گروه های مختلف با دوستان و آشنایان

– استفاده کردن از برنامه های مورد علاقه

– قابلیت به اشتراک گذاشتن ویدیو در چت و در صفحه ی شخصی خود

– قابل استفاده در تمامی گوشی های آیفون، آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از آی او اس 7.0 به بالا

به روز رسانی :

1397/10/09