دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار برنامه نویسی میکروکنترلرها Flowcode v8.0.0.6 Professional

میکروکنترلرها نوعی پردازنده هایی هستند که دارای حافظهٔ دسترسی تصادفی (RAM) و حافظه ی فقط خواندنی (ROM) ، تایمر ، پورت‌ های ورودی و خروجی (I/O) و درگاه ترتیبی (Serial Port پورت سریال) در درون خود تراشه می‌ باشد و می‌ تواند به تنهایی بر روی ابزارهای دیگری کنترل اجرا شود ، به عبارت دیگر یک میکرو کنترلر ، مدار مجتمع کوچکی است که از یک CPU کوچک و اجزای دیگری نظیر نوسان ساز کریستالی ، تایمر ، درگاه‌های ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال و حافظه تشکیل شده‌ است . حال ما می خواهیم به شما نرم افزاری را معرفی کنیم که به کمک آن بتوانید به برنامه نویسی میکروکنترلرها بپردازید . نرم افزار Flowcode راه حل های فناوری آموزشی را به شما ارائه می دهد . Flowcode یکی از زبان های برنامه نویسی گرافیکی برای میکروکنترلرها می باشد که اجازه می دهد کسانی که با تجربه کمی به توسعه سیستم های پیچیده الکترونیکی می پردازند به صورت حرفه ای تری به برنامه نویسی این سیستم ها بپردازند . نرم افزار Flowcode یک راه حل آسان و موثر برای برنامه نویسی پروگرامر AVR، ARM Arduino و دستگاه های مبتنی بر این سیستم به حساب می آید . این نرم افزار محصولی از کمپانی matrixtsl می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است .

ویژگی های نرم افزار Flowcode :

توسعه سیستم های پیچیده الکترونیکی و الکترومکانیکی به سرعت و به آسانی

– ابزار برنامه نویسی گرافیکی اجازه می دهد تا کسانی که با تجربه کمی به توسعه سیستم های میکروکنترلر بپردازند

یک محیط پیشرفته توسعه یکپارچه (IDE) برای توسعه سیستم های الکترونیکی و الکترومکانیکی

توسعه سیستم های کنترل و اندازه گیری بر اساس میکروکنترلرها و یا در کنترل صنعتی ناهموار با استفاده از ویندوز رایانه های شخصی

مناسب برای کسانی که برنامه نویسی دستگاه های PIC را انجام میدهند

یک راه حل آسان و موثر برای برنامه نویسی پروگرامر AVR، ARM Arduino و دستگاه های مبتنی بر این سیستم

 

مشخصات نرم افزار Flowcode :

نام نرم افزار : Flowcode

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : matrixtsl

نوع نرم افزار : مهندسی

نوع فایل : EXE

 

Flowcode

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/10/8نسخه جدید Flowcode v8.0.0.6 Professional اضافه شد.