دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار آموزش زبان فرانسه Fluenz French

Fluenz French یکی دیگر از نرم افزارهای خودآموز فرانسه است که می توانید بجای معلم آن را بکار گیرید . این نرم افزار شامل 150 جلسه درس (بصورت فیلم ویدئویی) است و در 5 سطح مبتدی تا پیشرفته طبقه بندی شده است . این نرم افزار شما را گام به گام در یادگیری زبان کمک می کند و با توضیح دادن به شما نحوه ی یاد گیری را به طور پیشرفته آموزش می دهد و مانند سایر نرم افزار های دیگر که از طریق وصل کردن تصاویر به نوشته که روش آموزشی برای کودکان است، استفاده نمی کند . چون که یادگیری زبان منوط به فهم زبان می باشد، نرم افزار Fluenz French با ارائه متن ، داستان و حکایات به فهم شما در زبان بسیار کمک می کند . تعداد بسیاری از منتقدان و اساتید فن ، سری نرم افزارهای آموزشی Fluenz را فوق العاده موثرتر و بهتر از برنامه های مشابه مثل (RosettaStone) می دانند . این سری نرم افزار ها شامل زبان های : فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی،ایتالیایی،آلمانی و ماندارین می باشد . تکنولوژی این امکان را به وجود آورده است که در عرصه آموزش انقلاب بوجود آورد و سری نرم افزار های آموزشی Fluenz با استفاده از نوین ترین و به روز ترین تکنولوژی تلاش می کند که تجربه داشتن معلم خصوصی را به کامپیوتر شما بیاورد . این برنامه با داشتن معلمی خصوصی نه تنها راهنمایی و توضیحاتی را که شما برای یادگیری زبان فرانسه احتیاج دارید برایتان فراهم می کند، بلکه سعی می کند تا دلایل دوست داشتن زبان فرانسه را در طول آموزش به شما یاد آوری کند .

این برنامه شامل 150 فیلم آموزشی زبان فرانسه می باشد که زمان تقریبی هر جلسه 2 ساعت و 30 دقیقه می باشد . Fluenz French جامع ترین نرم افزار یادگیری مفهومی زبان می باشد . این نرم افزار پس از پایان هر درس از کاربران امتحان تستی ، کتبی و صوتی می گیرد . نرم افزار آموزش زبان فرانسه Fluenz French با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی ها تجربه داشتن معلم خصوصی زبان فرانسه را برای شما محیا می کند و با توضیحات ساده و قراردادن شما در متون و دیالوگ های پرمفهوم و پرکاربرد جهان واقعی به یادگیری شما بسیار کمک می کند. امیدواریم که از دانلود این بسته ی آموزشی پر کاربرد لذت ببرید .

نام: Fluenz French
شرکت سازنده: Fluenz
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir