دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار FontLab v8.3.0.8746 ویرایش و ساخت فونت

FontLab

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید فونت دلخواه خود را شخصی سازی و ویرایش نمایید. نرم افزار FontLab جهت تغییر و شخصی سازی فونت ها، استایل ها و… در رایانه شخصی شما می باشد. شما با استفاده از FontLab میتوانید رنگ، فونت، استایل، باکس و دیگر ویژگی های فونت ها را تغییر داده و به نوعی تم خاص و منحصر به فردی ایجاد نمایید. این نرم افزار همچنین امکان اتصال به اینترنت و پیشنهاد دادن انواع فونت ها و همچنین آپدیت آنها را برای استفاده دارا می باشد که از ویژگی های مهم و جالب این نرم افزار به شمار می رود. در نرم افزار FontLab شما انواع ابزارها و انواع رنگ های معمولی، ترکیبی و کامپوزیتی را تجربه خواهید نمود که برای تولید تمی زیبا با فونت های منحصر به فرد، بسیار کاربردی می باشد. شما همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید فونت های دلخواه خود را دسته بندی و حتی آنها را ویرایش کنید. ابزارهای شخصی سازی زیادی در این نرم افزار وجود دارد که کار با آنها می تواند برای هر کسی لذت بخش باشد.

  • تغییرات نسخه v8.3.0.8746 :
  • Bug fixes
  • Fixed a crash when you quit FontLab while the app is saving or exporting a font.
  • Fixed a crash when you quit FontLab after you’ve hibernated your computer, disconnected an external display, started the computer and quit FontLab.
  • Fixed a problem with adding a Text Shape to a glyph.
  • Fixed several other issues.
  • Cosmetic fixes to some icons.
نام: FontLab
حجم فایل: 106 و 136 مگابایت
شرکت سازنده: FontLab
تاریخ انتشار: 2023
ورژن: v8.3.0.8746
نسخه: 32 و 64 بیتی
آپدیت: 11 دی 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: dmg - exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/10/11 نسخه FontLab v8.3.0.8746 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *