دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار FotMob Pro v70.0.4468 برای اندروید و iOS

Soccer Scores Pro FotMob برترین نرم افزار اعلام نتایج فوتبال برای علاقه مندان به مسابقات فوتبال در سراسر دنیا اکنون در اختیار شماست. این نرم افزار  از بیش از 100 لیگ بزرگ دنیا پشتیبانی می کند و آماده اعلام نتایج به صورت لحظه ای برای کاربران می باشد، به طور رایگان ارائه شده است. نرم افزار FotMob از بوندسلیگا، لالیگا، لیگ یک، جام باشگاه ها، سری آ ایتالیا، MLS، NASL و بسیاری دیگر از لیگ ها پشتیبانی لحظه ای می کند. به علاوه این نرم افزار گزارش زنده که توسط کارشناسان فوتبال ارائه می شود را به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی در اختیار کاربران میلیونی خود قرار می دهد.

سایر مشخصات : در نرم افزار FotMob می توانید به باشگاه هواداران تیم های مختلف و محبوب خود مانند منچستر یونایتد، چلسی، آرسنال، بارسلونا، یوونتوس، بایرن مونیخ، دورتموند، اینتر، لیورپول و بسیاری تیم های دیگر بپیوندید. لوگوهای به کار در رفته در این اپلیکیشن توسط لیگ ها و تیم ها تطبیق داده شده و به روز و دارای مجوز می باشند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به هشدار صوتی آن اشاره کرد که در زمان به ثمر رسیدن گل پخش می شود. علاوه بر گل ها می توانید از دیگر جزئیات بازی مانند اخطارها، پنالتی ها، پنالتی های از دست رفته، صف کشیدن تیم در ابتدای بازی، پاس های منجر به گل و… مطلع شوید. این نرم افزار پرکاربرد برای فوتبالی ها توسط شرکت NorApps AS تولید و عرضه شده که دارای تیم پشتیبانی بسیار قوی می باشد.

دانلود نرم افزار FotMob Pro

ویژگی های نرم افزار FotMob :

– هشدار نتایج زنده

– اعلام جزئیات بازی

– ارائه جدول رده بندی لیگ ها

– برنامه بازی های لیگ ها

– اخبار مربوط به بازی های مهم و تیم های پرطرفدار

– اعلام بهترین نتایج

– بدون وابستگی به BBC, Sky Sports یا ESPN

Soccer Scores Pro FotMob

به روز رسانی :

1396/11/22 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *