دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Geometric NestingWorks 2019 SP0.0 for SolidWorks 2018/2019 – Win

Geometric NestingWorks نرم افزار Geometric NestingWorks پلاگینی برای نرم افزار قدرتمند SolidWorks می باشد که به وسیله آن می توان مدل های طراحی شده در سالیدورکس را به لایه ها و شبکه های متعدد تقسیم کرد. این پلاگین بخصوص برای پیچیدگی های ورق های فلزی دو بعدی و سه بعدی بسیار مفید و کارآمد می باشد. یکی از مهم ترین کاربردهای این پلاگین برای مجموعه ها و قطعاتی می باشد که از تعداد زیادی بخش ها تشکیل شده است. این برنامه با شماره گذاری و تقسیم خودکار قطعات و مرتب سازی آنها در قالب جدولی اطلاعات کامل هر بخش را ارائه می کند. سپس می توان به صورت مجزا روی هر بخش تغییراتی اعمال کرد که در نهایت به کل مدل اعمال می شود. با استفاده از روش های مختلف ارائه شده در این پلاگین می توان به صورت های مختلف به تقسیم بندی قطعات پرداخت که این مهم هم بسیار کاربردی می باشد.

سایر مشخصات : سرعت پردازش این برنامه بسیار زیاد می باشد بنابراین نگران پردازش اطلاعات نباشید و در کمترین زمان ممکن به لایه بندی بپردازید. یکی از موارد جالب توجه در این پلاگین امکان دسته بندی قطعات براساس جنس تشکیل دهنده آن می باشد که با این ویژگی می توان بخش اعظمی از فعالیت ها را مدیریت و ساماندهی کرد. کلیه کاربران سالیدورکس می توانند با استفاده از این پلاگین بهره وری خود و فعالیت های تجاری خود را افزایش دهند.

Geometric.NestingWorks.center

ویژگی های نرم افزار Geometric NestingWorks :

– کاملا یکپارچه با محیط SOLIDWORKS

– قابلیت شبکه بندی قطعات و تکه تکه کردن مدل

– متدهای مختلف و متنوع برای دسته بندی قطعات

– قابلیت تقسیم بندی براساس جنس قطعات

– امکان صرفه جویی و کاهش مواد مصرفی

– کاربری آسان و سرعت بالای پردازش

به روز رسانی :

1397/11/12 نسخه Geometric NestingWorks 2019 SP0.0 for SolidWorks 2018/2019 - Win اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *