دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار HDDExpert v1.18.1.40 – Win

HDDExpert نرم افزار HDDExpert یک ابزار مفید و کاربردی می باشد که به کاربر اجازه می دهد تا به صورت کامل و با قدرت بسیار هارد دیسک سیستم را بررسی کند تا سلامت آن را تحت تست و آزمایش قرار دهد. قطعا برای همه کاربران اطلاعات موجود در هارد دیسک از خود هارد دیسک مهمتر می باشد. همچنین همه ما آگاهیم که هارد یکی از بخش های غیر قابل اعتماد در هر سیستمی می باشد که نمی توان به آن به طور کامل اعتماد کرد. با استفاده مکرر از هارد دیسک مانند هر وسیله دیگری به مرور مستهلک می شود. بنابراین اگر به آن توجه نشود و هر از گاهی مورد بررسی قرار نگیرد ممکن به یکباره از دسترس خارج شود و همه اطلاعات از دست رود!

سایر مشخصات : با این وجود بهتر است که به وضعیت هارد دیسک رسیدگی شود تا دچار مشکل نشود. با استفاده از نرم افزار قدرتمند HDDExpert می توانید وضعیت هارد دیسک خود را بررسی کنید و همه مشکلات و ایرادات آن را شناسایی و برطرف نمایید. این نرم افزار کم حجم و البته بسیار کاربردی و مفید قادر است همه مشکلات هارد دیسک شما را طبقه بندی کند و در اختیار شما بگذارد. همچنین محیط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند این نرم افزار نگرانی افراد مبتدی را برطرف می کند تا بتوانند همه طیف کاربران از آن استفاده کنند.

HDDExpert.center

ویژگی های نرم افزار HDDExpert :

– مشاهده اطلاعات S.M.A.R.T هارد دیسک

– قابلیت طبقه بندی مشکلات هارد مانند عملکرد، سلامتی، شکست، درجه حرارت و…

– قابلیت ارائه توصیه با توجه به مشکلات

– کاربری بسیار ساده نرم افزار

– پشتیبانی از زبان های مختلف

HDDExpert

به روز رسانی :

1397/04/03 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *