دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Iconion v2.7 – Win

Iconicon اجازه می دهد تا شما هر فونت آیکون را به آیکون های PNG فوق العاده به دنبال با اضافه کردن رنگ، سایه، پس زمینه، شیب، سکته مغزی و بسیاری از عناصر فانتزی دیگر. فونت آیکون یک روش هیجان انگیز است که به طراحان وب می دهد مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و عملکرد برای دستکاری آیکون ها. امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری با توجه به نیاز کاربران در زمینه های مختلف طراحی آیکون و نیاز به ابزارهای گوناگون به منظور طراحی آیکون در سیستم ها، اقدام به تولید مجموعه های نرم افزاری می نمایند که در آن ها ابزارهای مختلفی در آن گردآوری شده اند و کاربران در این نرم افزارها در واقع با یک دسترسی به منوها و کاربری های مختلف در زمینه طراحی آیکون برای سیستم های خود سر و کار دارند. چنین ابزارهایی را معمولا شرکت های تولید کننده نرم افزارها در غالب نام های مختلفی ارائه می کنند.  Iconion یک نرم افزار در گروه طراحی آیکون است که امروزه جزو مطرح ترین و پرطرفدارترین گروه های نرم افزار است. این نرم افزار به کمک رابط گرافیکی بسیار مناسب خود ، تجربه کار بسیار لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد. نرم افزار Iconion به دلیل سازگاری بالا و منو گرافیکی خوب خود جزو نرم افزار های کارآمد طراحی آیکون است. از ویژگی های مهم نرم افزار Iconion می توان به سادگی کار، دسترسی آسان و کنترل کاربری بسیار قوی، سازگاری با تمامی سامانه های سخت افزاری، حجم بسیار کمتر و مناسب تر نسبت به دیگر نرم افزار های مشابه و راهنمای قویی است. .  اگر شما هم مشتاق داشتن و استفاده کردن از این نرم افزار هستید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دانلود کنید.

www.download.ir App Iconion center

ویژگی های نرم افزار Iconion :

– سادگی کار با نرم افزار

– ذخیره آیکون ها در قالب فایل های png، bmp، jpeg یا ico

– انتخاب آیکون در هر اندازه و با همان کیفیت (8px یا 1024px)

– تنظیم رنگ آیکون، رنگ پس زمینه، سایه، چرخش آیکون، سایه پس زمینه، مرز پس زمینه، میزان شیب و …

– ایجاد آیکون های مسطح، آیکون های گرد، آیکون های مربع، آیکون هایی با سایه طولانی، آیکون های ویندوز 8، آیکون های iOS، آیکون های مک

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی طراحی آیکون

– نرم افزار کاربردی طراحی آیکون

-انجام طراحی آیکون با در کمترین زمان

-و ….

مشخصات نرم افزار Iconion  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده :   Iconion

نوع نرم افزار :  ابزار طراحی آیکون

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Iconion

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *