دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ImBatch v6.0.0 – Win

ImBatch نرم افزار ImBatch یک ابزار کامل و شامل جهت ایجاد و اعمال تغییرات مورد نظر در تصاویر به صورت دسته ای و گروهی می باشد. این نرم افزار در عین سادگی و کم حجم بودن دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد که همه طیف های مختلف کاربران را قادر می سازد تا بتوانند به ویرایش تصاویر خود بپردازند. گاهی برای کاربران پیش آمده که نیاز دارند تا تعدادی تصویر را ویرایش نمایند به طوری که روی همه آنها یک نوع تغییر ایجاد شود. به طور مثال نیاز است تا همه تصاویر را بچرخانیم و یا نام همه آنها را به یک شکل تغییر دهیم و یا حتی میزان نور آنها را به یک اندازه تغییر دهیم. همه اینها و بسیاری ابزار ویرایشی دیگر در نرم افزار ImBatch گرد آمده اند تا باعث افزایش سرعت کار و صرفه جویی در زمان شما شود.

سایر مشخصات : ImBatch مراقب فایل اصلی تصاویر شما می باشد! زیرا این امکان را به شما می دهد تا تصویر اصلی را بدون تغییر در اختیار داشته باشید تا در زمان بروز ایراد و اشتباه تصویر اصلی را از دست ندهید. نرم افزار ویرایش گروهی تصاویر ImBatch امکان قرار دادن سایه های سیاه و سفید ، تنظیم نور عکس ، ایجاد حالت سه بعدی ، ایجاد تصاویر به صورت Flip ، گرد کردن گوشه های عکس ، تغییر در رنگ ، سیاه سفید کردن تصاویر ، ساخت فایل پی دی اف و … را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار قادر است بیش از صد فرمت عکس را پشتیبانی کند که از این بابت هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد شد.

ImBatch.center

ویژگی های نرم افزار ImBatch :

– کاربری بسیار ساده و آسان

– امکان تنظیمات دقیق به صورت پیش فرض

– پشتیبانی از فرمت های BMP, DIB, RLE, TIF, TIFF, FAX, G3N, G3F, XIF, GIF, JPG, JPEG, JPE, JIF, PCX, PNG, TGA, TARGA, VDA, ICB, VST, PIX, PXM, PPM, PGM, PBM, WBMP, JP2, J2K, JPC, J2C, DCX, DAT, PSD, WDP, HDP

– قابلیت محافظت از تصاویر اصلی در صورت بروز مشکل

– حجم کم نرم افزار و سرعت بالای پردازش تصاویر

ImBatch

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/9/3نسخه جدید ImBatch v6.0.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *