دانلود نرم افزار Img Converter 2018.4 – win

نرم افزار Img Converter می تواند تصاویر را تا 23 فرمت ورودی به 18 فرمت خروجی تبدیل کند. برای تبدیل آنها، شما کافی است تا فقط یک یا چند فایل تصویری را به پنجره اصلی برنامه بکشید و رها کنید و فرمت خروجی دلخواه را انتخاب نمایید. فقط یک یا چند فایل تصویری را در پنجره اصلی Img Converter بکشیر و رها کنید و تنظیمات دیگری را فراموش کنید. همه تنظیمات را نزم افزار بصورت خودکار انچام می دهد و در چند ثانیه نرم افزار تصاویر را برای شما تبدیل می کند. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید مسیری را که می خواهید تصاویر پس از تبدیل شدن در آنجا ذخیره شوند را انتخاب کنید. تصمیم بگیرید که آیا برنامه بعد از پایان کار تبدیل باید به طور خودکار بسته شود یا نه. نرم افزار Img Converter با پشتیبانی از 23 فرمت ورودی و حداکثر 18 فرمت خروجی یکی از پر قدرتترین نرم افزارها در زمینه تبدیل عکس ها است. 

Img.Converter.center

Img Converter can convert images from up to 23 input formats to up to 18 output formats. To convert them, just drag and drop one or more image files into the program’s main window.

Fast an easy
Just drag and drop one or more image files into the Img Converter program’s main window and forget anything else. In seconds the program convert the images for you.

Easy to use
Choose the directory where the converted images must be placed.

Customizable
Decide if the program must be automatically closed once the conversion task end.

Formats
Img Converter support up to 23 input formats and up to 18 output formats.

ویزگی های نرم افزار Img Converter 2018.4:

 سرغت تبدیل بالا

رابط کاربری ساده

پشتیبانی از 23 فرمت ورودی و 18 فرمت خروجی

فرمت های قابل تنظیم

و …

مشخصات نرم افزار Img Converter 2018.4:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : مبدل فایل

نوع فایل : EXE

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *