دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Insofta 3D Text Commander v5.0.0 – Win

Insofta 3D Text Commander نرم افزار Insofta3D text Commander از بهترین و پرکاربردترین نرم افزارها در زمینه ایجاد متن به صورت سه بعدی می باشد. متن ها اساسی ترین و مهترین تاثیر در جذب خواننده و توجه به مفهوم و مقصود مورد نظر را دارند. متن مورد استفاده در تبلیغات باید به گونه ای باشد که خواننده را ترغیب و تشویق به خواندن ادامه آن متن نماید. نرم افزار کارآمد Insofta 3D text Commander بهترین و جذاب ترین متن ها را برای کاربران، جهت استفاده در موارد مختلف همچون صفحات وب، ایمیل های تبلیغاتی و… در دسترس قرار می دهند تا کاربر بتواند با متنی گیرا مخاطب خود را جذب کند.

سایر مشخصات : نرم افزار پرکاربرد Insofta 3D text Commander با در دسترس قرار دادن ابزار های کارآمد برای سه بعدی ساختن متن های ارائه شده توسط خود نرم افزار باعث جذب هرچه بیشتر مخاطب مورد نظر می شود. توسط ابزارهای مورد استفاده می توانید نوع فونت متن خود را تغییر دهید و فونت دلخواه خود را انتخاب کنید، رنگ متن خود را به رنگ دلخواه تبدیل کنید، متن خود را کوچک کنید و یا بزرگتر کنید تا به اندازه دلخواه خود برسید و متن پایانی خود را طراحی کنید. تغییرات خود بر روی متن را ذخیره و در صورت نیاز آن ها را برروی هر متن دیگری اضافه نمایید. Insofta3D text Commander تمام این امکانات را در محیطی بسیار جذاب در اختیار کاربران قرار می دهد تا با ساخت متنی گیرا و جذاب و استفاده از آن ها در ایمیل ها و صفحات وب و تیزرهای تبلیغاتی مخاطب خود را جذب نمایند.

Insofta.3D.Text.Commander.center

ویژگی های نرم افزار Insofta 3D text Commander :

– محیط ساده و رابط کاربری آسان میان نرم افزار و کاربر

– قابلیت سه بعدی سازی متن

– قابلیت تغییر فونت متن

– قابلیت تغییر اندازه متن

– قابلیت ارسال مستقیم متن برروی صفحات وب و دیگر گزینه های تبلیغاتی

Insofta 3D Text Commander

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *