دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار KISSsoft v2022 SP3 ایجاد طرح های مکانیکی

KISSsoft نرم افزار پرقدرت و بسیار کاربردی KISSsoft یک ابزار مفید برای بهینه سازی طرح ها و ایجاد تغییر اندازه برای طرح های سه بعدی المان های مکانیکی می باشد. از این نرم افزار می توان برای عناصری مانند چرخ دنده ها، شفت و بلبرینگ ها، پیچ، تسمه، یاطاقان، تسمه های متحرک و… استفاده کرد تا به بهترین طرح دست یافت. از جمله امتیازات بسیار بزرگ این نرم افزار قابلیت یکپارچه شدن با سایر برنامه های CAD می باشد که کاربر به آسانی می تواند از قابلیت های کالیبراسیون، بهینه سازی، محاسبه و آنالیزهای این نرم افزار در سایر برنامه ها استفاده کند. بنابراین با استفاده از KISSsoft به آسانی به انجام محاسبات مربوط به ماشین آلات صنعتی و قطعات درگیر با یکدیگر بپردازید و از موتورهای تحلیلی قدرتمند آن نهایت بهره را ببرید.

سایر مشخصات : نرم افزار KISSsoft دارای طیف وسیعی از ماژول های محاسباتی مختلف است و با استفاده از آن می توان به تجزیه و تحلیل، محاسبه قدرت و مدیریت ارتباط بین قطعات ماشین آلات پرداخت. از جمله نکات قابل توجه این نرم افزار سرعت محاسبات آن می باشد که حتی بر روی سیستم های دارای سخت افزار متوسط هم عملکرد بالایی دارد. یکی از کارهایی که با استفاده از این نرم افزار می توان انجام داد به عنوان مثال بررسی اتصالات بین قطعات یک مجموعه می باشد که آیا این اتصالات استحکام کافی تحت بار وارده را دارا می باشند یا خیر!

دانلود نرم افزار KISSsoft

ویژگی های نرم افزار KISSsoft :

– قابلیت ارائه پیشنهاد به صورت هوشمند در رابطه با ایرادات و مشکلات موجود

– قابلیت ارزیابی میزان احتمال شکستگی تگیه گاه ها

– قابلیت اعمال بارهای مختلف و تحلیل براساس میزان بارها

– بررسی کرنش قطعات

– سرعت بالای انجام محاسبات

– قابلیت یکپارچگی با سایر نرم افزارهای CAD

– دقت بالای محاسبات و اطمینان از نتایج

نام: KISSsoft v2022 SP3
حجم فایل: 2.74 گیگابایت
شرکت سازنده: KISSsoft
ورژن: v2022 SP3
آپدیت: 3 بهمن 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/11/03 نسخه v2022 SP3 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *