دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود KRyLack Archive Password Recovery v3.70.69

KRyLack Archive Password Recovery نرم افزار KRyLack Archive Password Recovery یک ابزار بسیار قدرتمند و کارا برای ویندوز می باشد که برای بازیابی رمز عبور فایل های فشرده به کار می رود. با استفاده از این نرم افزار قادرید تا به آسانی رمز فایل های فشرده خود را که فراموش کرده اید پیدا کنید و آن را بازیابی نمایید. این نرم افزار از فرمت های فشرده سازی RAR و ZIP به طور کامل پشتیبانی می کند. یکی از ویزگی های جالب KRyLack Archive Password Recovery امکان وارد کردن اطلاعاتی از پسورد می باشد که ممکن است همچنان به خاطر داشته باشید. اطلاعاتی مانند تعداد کاراکترهای پسورد یا نوع کاراکترها که به صورت عدد یا حرف بوده اند. این ویژگی سبب سرعت بازیابی پسورد خواهد شد.

سایر مشخصات : این نرم افزار از طیف گسترده ای از نرم افزارها پشتیبانی می کند، به طور مثال پشتیبانی از آرشیو ZIP / ZIPX WinZIP رمزگذاری شده AES، پشتیبانی از آرشیو های آرشیوهای RAR (همه نسخهها از جمله v3.0 و v4.0) ،پشتیبانی چندگانه آرشیو RAR ، پشتیبانی آرشیو ZIP ، پشتیبانی کامل از Skinning و… . نگران زمانبر بودن برخی از بازیابی های پیچیده نباشید، زیرا اگر به هر دلیلی فعالیت متوقف شود یا متوقف کنید، رمز عبور ذخیره می شود و می توانید در زمان دیگر از آن استفاده کنید. همچنین علاوه بر دقت و سرعت این نرم افزار، محیط کاربری بسیار ساده و حجم کم آن باعث محبوبیت این نرم افزار گردیده است.

ویژگی های نرم افزار KRyLack Archive Password Recovery :

– امکان استفاد توسط افراد بسیار مبتدی!

– قابلیت پشتیبانی از پسوردهای غیر انگلیسی

– قابلیت توقف بازیابی رمز و ادامه در زمان دیگر

– قابلیت وارد کردن اطلاعات پسورد جهت افزایش سرعت بازیابی

– حجم بسیار کم نرم افزار

– استفاده از حجم بسیار اندک CPU

– پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت های فشرده شده.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *