دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Learn 50 languages FULL 10.3 برای اندروید

Learn 50 languages FULL نرم افزار آموزشی است که نسخه جدید آن برای دستگاه های هوشمند با سیستم عامل اندروید اخیرا عرضه شده است . سایت 50languages.com داری 100 درس است که برای شما واژگان اساسی زبان مورد نظر شما را می آموزد . این نرم افزار برای کاربران خود بدون هیچ دانش قبلی روال صحبت کردن به زبان های زنده دنیا به وسیله جملات کوتاه را می آموزد . آموزش دادن این نرم افزار با روش ترکیب صدا و متن است که یادگیری را موثر تر و موفق تر می سازد . آموزش های نرم افزار 50 languages با سطح متداول A1 و A2 اروپا مطابقت دارد و برای هر نوع مدرسه و دانش آموز مناسب است . همچنین فایل های صوتی موجود نیز می تواند به طور موثر به عنوان یک مکمل در زبان مدارس و دوره های زبان آموزی استفاده شود . افراد بزرگ سال هم که در مدرسه زبان هایی را آموخته اند حال می توانند به وسیله این نرم افزار زبان خود را تازه کرده و بهبود بخشند .

دانلود نرم افزار Learn 50 languages FULL برای اندروید

قابلیت های نرم افزار Learn 50 languages FULL : – بیش از 50 زبان و در حدود 2500 ترکیب زبان – وجود گزین های آموزشی آلمانی به انگلیسی ، انگلیسی به اسپانیایی ، اسپانیایی به چینی و … – وجود 100 درس کمکی برای آموزش سریع و استفاده از یک زبان خارجی در موقعیت های مختلف مانند یک هتل یا رستوران ، در تعطیلات , آشنا شدن با مردم ، خرید ، در دکتر ، در بانک و … – متناسب با سطح متداول A1 و A2 در اروپا – مناسب برای مدارس و دانش آموزان مختلف – امکان دانلود فایل های صوتی به صورت MP3 و استفاده از آن ها در کلاس های زبان آموزی

Learn 50 languages FULL

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *