دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار LizardSystems Wi-Fi Scanner v4.3.0 Build 173 – Win

اسکنر Wi-Fi به شما اجازه می دهد تا به راحتی شبکه های قابل مشاهده بی سیم و اطلاعات مرتبط آن را پیدا کنید. این ابزار نام شبکه (SSID)، قدرت سیگنال (RSSI) و کیفیت، آدرس مک (BSSID)، کانال، حداکثر و قابل دستیابی سرعت داده، امنیت و غیره را دریافت می کند. اسکنر Wi-Fi برای کاربران نرمال دسترسی دستی مفید است که باید از توزیع قدرت سیگنال برای شبکه بی سیم خود در خانه مطلع شوند یا موقعیتی را برای نقطه دسترسی آنها برای کیفیت سیگنال مطلوب انتخاب کنند. با استفاده از اسکنر Wi-Fi، می توانید تخصیص شبکه های بی سیم را با کانال ارزیابی کنید و پهنای باند کمتری را برای نقطه دسترسی خود انتخاب کنید، به این ترتیب می توانید سرعت اتصال خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید. علاوه بر این، اسکنر Wi-Fi یک ابزار ضروری برای مدیران شبکه شرکت های بزرگ در انجام وظایف مانند پیکربندی، برنامه ریزی و نظارت بر پارامترهای امنیتی در شبکه های بی سیم کسب و کار است. ابزارهای اسکن و بررسی شبکه های وای فای امروزه جزو پر طرفدار ترین گروه های نرم افزاری هستند که روز به روز در حال پیشرفت و افزایش تعداد کاربران و به طبع نرم افزار ها در این رده بخوبی قابل لمس است، این گروه از نرم افزار ها با توجه به اینکه جزو رده های مهم در طراحی و تولید نرم افزار ها هستند، به صورت فراگیری در همه زمنیه ها در حال پیشرفت است. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های اسکن و بررسی شبکه های وای فای افزوده می شود. نرم افزار LizardSystems Wi-Fi Scanner تمامی نیازهای شما را در امر اسکن و بررسی شبکه های وای فای برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار LizardSystems Wi-Fi Scanner می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف، امکانات بیشمار برای کاربران مبتدی و حرفه ایی و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای اسکن و بررسی شبکه های وای فای برای خود داشته باشید.  اگر مدت ها با نرم افزار های مختلف سعی در برآورده کردن نیازهای  خود در زمینه اسکن و بررسی شبکه های وای فای کرده اید، اکنون می توانید به سادگی و با اطمینان خاطر نرم افزار LizardSystems Wi-Fi Scanner را دانلود از کار کردن با آن لذت ببرید.

www.download.ir_LizardSystems Wi-Fi Scanner cover

ویژگی های نرم افزار LizardSystems Wi-Fi Scanner :

– سادگی کار با نرم افزار

– پشتیبانی از باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتزی

– پشتیبانی از پهنای باند کانال 20، 40، 80، 160 و 80 + 80 مگاهرتزی

– نمایش اطلاعات دقیق در مورد شبکه وایرلس مانند: نام شبکه (SSID)، سطح سیگنال (RSSI)، آدرس مک (BSSID)، کیفیت سیگنال، کانال، میزان قابل دستیابی و حداکثر سرعت انتقال داده، رمزگذاری، کلاینت ها و …

– نمایش مفصل عناصر اطلاعاتی (IE)

– تشخیص استانداردهای امنیتی WEP، WPA یا WPA2 برای شبکه های بی سیم

– پشتیبانی از WPS 1.0 و WPS 2.0

– نمایش نام دستگاه و بدست آوردن شماره مدل از اکسس پوینت ها

– نمایش تغییرات سطح سیگنال در طول زمان به صورت گرافیکی

– نمایش طیف سیگنال ها برای هر شبکه وایرلس

– تنظیم رنگ دلخواه برای هر گراف در هر شبکه وایرلس

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی اسکن و بررسی شبکه های وای فای

– نرم افزار کاربردی اسکن و بررسی شبکه های وای فای

-انجام اسکن و بررسی شبکه های وای فای با در کمترین زمان

-و ….

مشخصات نرم افزار LizardSystems Wi-Fi Scanner  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده :   LizardSystems

نوع نرم افزار :  ابزار اسکن و بررسی شبکه های وای فای

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *