دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار LogViewPlus v2.2.6 – Win

در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های گزارش گیری و لاگ افزوده می شود، تعداد نرم افزار های موجود در این زمینه هم روز به روز بیشتر می شود و شرکت های بسیاری سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه گزارش گیری و لاگ دارند. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با گزارش گیری و لاگ هستید نرم افزار LogViewPlus ابزاری است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه گزارش گیری و لاگ بر آورده سازید. نرم افزار LogViewPlus با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی، راهنمای موجود در برنامه با دارا بودن مثال های متعدد و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه گزارش گیری و لاگ به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. نرم افزار LogViewPlus تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار LogViewPlus می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

LogViewPlus center - Screenshot-www.download.ir

ویژگی های نرم افزار LogViewPlus :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با ویندوز

-ابزار قویی گزارش گیری و لاگ

– کاربردی در امر گزارش گیری و لاگ

-انجام گزارش گیری و لاگ با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-سازگار با تمامی سیستم های سخت افزاری

-و ….

مشخصات نرم افزار LogViewPlus  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   LogViewPlus

نوع نرم افزار :  ابزار گزارش گیری و لاگ

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Quickly parse, read and analyses log files with the professional log viewer. Log files are data stores, but most tools that work with log files treat the data as a continuous block of text. A log viewer will parse your log file and transform it into meaningful data. Viewing log files in LogViewPlus unlocks a new level of functionality way beyond tail and grep.

Here are some key features of “LogViewPlus”:

– Read and analyse large log files

– Tail remote log files with FTP, SFTP and FTPS

– Work with text, CSV, XML and JSON

LogViewPlus

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/8/14 نسخه جدید LogViewPlus v2.2.6 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *