دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار MakeUp Instrument میکاپ و رتوش تصاویر

از کم حجم ترین و ساده ترین نرم افزار های ویرایش ، میکاپ و رتوش انواع تصاویر به حساب می آید که می تواند ابزار بسیار مناسبی برای آرایشگر ها و عکاسان بویژه خانم ها باشد . با وارد کردن یک عکس در این نرم افزار می توانید بر تمام اجزای صورت تمرکز کامل داشته باشید و رتوش و میکاپ بپردازید . MakeUp Instrument محصولی از کمپانی MakeupInstrument می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . در نرم افزار MakeUp Instrument می توانید به پاک کردن چین و چروک های صورت ، خالکوبی و انواع لکه هایی که موجب زشت شدن صورت می شود ، بپردازید . این نرم افزار یک کیف دیجیتال حرفه ای از لوازم آرایشی مانند رژ لب ، سایه چشم ، خط چشم ، رژگونه ، شامپو برای مو ها ، ابزاری برای تمیز کردن دندان ها و … را در اختیار شما قرار می دهد . شما در این نرم افزار می توانید عکس های قدیمی و کهنه ی خود را زنده کنید و با ابزار های آرایشی به ترمیم کردن و زیبا کردن آن ها بپردازید . از بین بردن قرمزی چشم ، تغییر روشنایی و کنتراست ، حذف لکه های پوست (نقطه ای و جوش) و دیگر لکه های صورت از ویژگی های خوب نرم افزار MakeUp Instrument می باشد .

ویژگی های نرم افزار MakeUp Instrument :

– کشیدن و رها کردن برای باز کردن عکس ها در این ویرایشگر عکس

– فایل PSD (فرمت فتوشاپ) پشتیبانی در حال ویرایش.

–  ذخیره سازی عکس ها در فرمت jpg, .png, .bmp و دیگر فرمت ها مختبق

– پشتیبانی از زبان های عربی / انگلیسی / بلغاری / چک / هلندی / فارسی / فرانسه / گرجستان / آلمانی / عبری / مجارستان / ایتالیایی / کره ای / لیتوانیایی / لهستانی / پرتغالی / روسیه / صربستان / اسپانیایی / چینی ساده / چینی / ترکیه / اوکراین / ویتنامی

 

منوی اصلی نرم افزار شامل ابزار های زیر می باشد :

– رژ لب

– سایه چشم

– خط چشم

– رژگونه

– شامپو

– ابزاری برای سفید کردن دندان

 

با کلیک راست کردن بر روی کیسه های لوازم آرایشی به شما امکان دسترسی به ابزار اضافی را می دهد

– پاک کننده پوست – Skin Cleaner

– از بین بردن تاری – Blur

– براق کردن – Sharpen

– کلون کردن – Clone

– ابزار Liquify

– حذف قرمزی چشم – Red Eye Removal

– چرخش تصاویر – Rotate / Scale

– روشنایی و  کنتراست – Brightness-Contrast

– حذف شی – Object Removal

 

MakeUp Instrument