دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Math Tricks v2.13 برای اندروید

Math Tricks v2.13 این برنامه برای کسانی طراحی شده است که قصد دارند ترفند های ریاضیاتی را برای افزایش سرعت محاسبات استفاده کنند. این روش ها به حل مسائل و تکالیف ریاضی سریع تر از حالت عادی و کلاسیک کمک می کند. همچنین برای افرادی که قصد دارند از این روش ها به صورت پایه ای مانند جدول ضرب استفاده کنند بسیار مفید می باشد. زمانی که شما این روش های ریاضیاتی را یاد بگیرید، قادر خواهید بود توانایی های خود را به رخ دوستانتان بکشید و استعدادهای ریاضیاتی خود را به آنها نمایش دهید. توانایی های جدیدی که شما می توانید در فروشگاه، مدرسه، دانشگاه، محل کار و در هرجایی بکار ببرید و در سایه ی توانایی های محاسبه سریع، زمان با ارزشتان را ذخیره کنید.

سایر توضیحات: این برنامه آموزشی محصولی از شرکت Antoni می باشد که توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. به طوری که 50 میلیون کاربر از آن در سرتاسر دنیا استفاده نموده اند. این برنامه با استفاده از 4 عمل اصلی ریاضی بسیاری روش جذاب برای حل مسائل پیچیده در کمترین زمان ممکن به صورت ذهنی فراهم آورده. همین الان امتحان کنید!

Math.Tricks.center.www.download.ir

ویژگی های بازی Math Tricks v2.13 :

-جمع

-تفریق

-جدول ضرب

-اتحاد ها

-مربع اعدادی که به 5 ختم می شوند

-ضرب اعداد دو رقمی بر 11

-ضرب های دشوار

-توان دوم

-مربع اعداد بین40 تا 49 و 50 تا 59 و 100 تا 109

-درصد

-اعداد به توان 9

-و ده ها روش دیگر…

Math Tricks

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *