دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار شبیه سازی دینامیک سیالات و آنالیز المان محدود midas NFX 2017

CFD یکی از شاخه های مکانیک سیالات است که با استفاده از آنالیز عددی و الگوریتم های عددی ، مسائل مشتمل بر شاخه های سیالاتی را تجزیه و تحلیل می کند که با استفاده از نرم افزار midas NFX 2017 راحت تر می توانید به شبیه سازی دینامیک سیالات و آنالیز المان محدود بپردازید . midas NFX 2017 یک نرم افزار قدرتمند و کاملا مهندسی برای شبیه سازی و تجزیه و تحلیل دینامیک سیالات و انواع ساختار ها به روش المان محدود می باشد که به تازگی نسخه ی 2017 آن توسط کمپانی MIDAS برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . MIDAS NFX 2017 یک برنامه تجزیه تحلیل المان محدود یکپارچه برای ساختاری ، شبیه سازی CFD و طراحی بهینه سازی شده است . این نرم افزار تجزیه و تحلیل کارآمد و دقیق همراه با پردازنده یکپارچه قبل و بعد را فراهم می کند ، نرم افزار MIDAS NFX 2017 توسط مهندسین ارشد مکانیک توسعه یافته است و با بیش از 20 سال تجربه در دسترس مهندسین می باشد . این نرم افزار برای بسیاری از تجهیزات و فرآیندهای صنعتی شامل مایع و ذرات در یک سیستم ، که در آن مهندسان می خواهند به درک تعامل بین ذرات و مایع ، برنامه های کاربردی نمونه شامل فیلترینگ ، مخلوط جامد و مایع ، اسپری پوشش و … بپردازند . در نرم افزار MIDAS NFX 2017 می توانید با تجزیه و تحلیل ذرات به تازگی اجرا شده ، حرکات ذرات داخل مایع و تعاملات خود را با مایع تجزیه و تحلیل کنید .این نرم افزار همچنین به چند تجزیه و تحلیل دیگر ، مانند واکنش های شیمیایی و گونه advections واکنش نشان می دهد . شما می توانید از مواد الاستیک غیر خطی در نرم افزار MIDAS NFX 2017 استفاده کنید . نرم افزار MIDAS NFX 2017 از PCB های چند لایه پشتیبانی می کند ، با توجه به انتقال حرارت از یک PCB چند لایه که یک کار چالش برانگیز است ببینید که چگونه NFX 2017 آن را برای شما آسان تر کرده است . این نرم افزار محیط بسیار تعاملی و بصری را دارا می باشد ، و کاربران می توانند به انواع ابزارهای عملی که می تواند کمک به ساخت ، ویرایش و دستکاری مدل های CAE کند ، دسترسی داشته باشند .

midas-NFX-2017-Screen

ویژگی های نرم افزار midas NFX 2017 :

تجزیه تحلیل المان محدود یکپارچهپپ

تجزیه و تحلیل کارآمد و دقیق همراه با قبل و بعد پردازنده یکپارچه

محیط تعاملی بسیار بصری

دسترسی به انواع ابزارهای عملی برای ساخت ، ویرایش و دستکاری مدل های CAE ، ایجاد مدل 2D و 3D FE

توابع تجزیه و تحلیل ساختاری مانند تجزیه و تحلیل تماس، تجزیه و تحلیل غیر خطی، تجزیه و تحلیل ضمنی / صریح پویا و تجزیه و تحلیل خستگی

تجزیه و تحلیل سطح آزاد و تجزیه و تحلیل انتقال جرم

– دارای  توپولوژی عملی و بهینه سازی اندازه توجه به استاتیک / تحلیل دینامیکی و ساخت اطلاعات processes.Detailed

محیط گرافیکی (GUI)

– پایین آوردن بسیاری از هزینه ها

بهبود عنصر جوش

– مدلسازی قدرتمند

مشخصات نرم افزار midas NFX 2017 :

نام نرم افزار : midas NFX 2017

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : midas

نوع نرم افزار : طراحی مهندسی

نوع فایل : EXE

midas NFX 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *