دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مدیریت ذهن و ایده در مک Mindjet MindManager

مدیریت ایده و تصمیم گیری برای پروژه های مختلف برای هر کاربری قطعا یک امر اساسی به حساب می آید که هر چه این ایده ها و تصمیم گیری بهتر صورت بپذیرد در موفقیت های شما تاثیر بیشتری خواهد داشت .حال این کار را شما می توانید با نرم افزار هم انجام دهید . نرم افزار Mindjet MindManager در این زمینه به کمک شما می آید . توسعه طرح کسب و کار و استراتژی خود ، ترویج تفکر خلاق و سازمان سریع از ایده های خود ، برنامه ریزی جلسات و رویدادها و یادداشت برداری از ایده های ذهنی خود و … در این نرم افزار امکان پذیر می باشد . Mindjet MindManager یک نرم افزار جالب و قدرتمند با قابلیت های بسیار زیاد برای مدیریت ایده های ذهنی ، برنامه ریزی ، بهبود فرایند ، تصمیم گیری و … می باشد . این نرم افزار دارای ابزار های مختلف برای ایجاد فلوچارت و نقشه های مفهومی ، همراه با دیگر ویژگی های جدید و پیشرفته و رابط کاربری جدیدی در نسخه ی مک می باشد . نرم افزار Mindjet MindManager قابلیت ایجاد شبکه و سیستم های فناوری نمودارها ، گردش ، مهندسی ، و فرآیند فلوچارت برای کسب و کار و دیگر تصاویر گام به گام با استفاده از قالب های جدید و ابزار نمودار را دارا می باشد . در نرم افزار Mindjet MindManager می توانید موضوع اشکال مختلف ، موضوعات تصمیم گیری و حاشیه نویسی خط ، ایجاد فلوچارت و نمودار دیگر  های دیگر را با روش Drag & Frop انجام دهید . نرم افزار Mindjet MindManager بر خلاف بسیاری از ابزار های طراحی چارت ،  بسیار دقیق عمل می کند . اضافه کردن یادداشت ، فایل پیوست ، آیکون ها ، برچسب ها و مطالب دیگر به ارائه زمینه شما از ویژگی های خوب این نرم افزار می باشد . شما همچنین می توانید فیلتر ، شاخص و جستجو را به پروژه خود اضافه کنید .

ویژگی های نرم افزار Mindjet MindManager :

– به اشتراک گذاری نقشه های پویا و اطلاعات آن ، نقشه های ذهنی ، نمودار جریان فرآیند ، نقشه های مفهومی ، پروژه و در حال حاضر جدول زمانی تعاملی

– بهبود نمودار گردش کار و ویژگی های جدید تر و پیشرفته با رابط کاربری جدید

جمع آوری و نمایش اطلاعات و سازماندهی و اولویت بندی اطلاعات

– صادرات نقشه در HTML5

– دارای بیش از 700 تصاویر با موضوعات مختلف در کتابخانه

– ایجاد فلوچارت و افزایش روند بهره وری نقشه برداری با استفاده از ابزار نمودار

– ابزار جدید شامل انتخاب موضوع شکل پرواز کردن و توانایی استفاده از خطوط ارتباطی راست زاویه

– امکان اضافه کردن یادداشت ، فایل پیوست ، آیکون ها ، برچسب ها و مطالب دیگر به زمینه شما

– قابلیت ذخیره سازی فایل ها بر روی دسکتاپ شما ، دسترسی به فایل در مایکروسافت شیرپوینت آنلاین

– استفاده از ویژگی های قدرتمند مانند فیلتر برای تولید نمایش های سفارشی ، شاخص نشانگر برای ناوبری آسان

– پشتیبانی از زبان انگلیسی ، آلمانی و فرانسوی

 

مشخصات نرم افزار Mindjet MindManager MacOSX :

نام نرم افزار : Mindjet MindManager MacOSX

پلتفرم : Mac

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Mindjet

نوع نرم افزار : کاربردی

نوع فایل : dmg

Mindjet MindManager MacOSX

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *