دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار MOBILedit Forensic Express Pro v6.1.1.15564 x64 – Win

MOBILedit Forensic Express یک ابزار استخراج، تجزیه و تحلیل داده ها و ژنراتور گزارش از داده ها در سیستم است. نرم افزار قدرتمند با استفاده از هر دو روش های بدست آوردن اطلاعات فیزیکی و منطقی بصورت پیشرفته عمل می کند. ابزار Forensic Express  برای آنالیز نرم افزار پیشرفته، بازیابی اطلاعات پاک شده است که طیف گسترده ای از تلفن های پشتیبانی شده از جمله بسیاری از گوشی های همراه را داراست.  نرم افزار دارای ویژگی، گزارش های دقیق تنظیم شده، پردازش تلفنی همزمان و آسان رابط کاربری استفاده کنید. با استفاده از رمز عبور و پین شکن می توانید به پشتیبان گیری قفل شده ADB یا iTunes با شتاب GPU و عملیات چند رشته ای برای حداکثر سرعت دسترسی پیدا کنید. استخراج داده های تلفن همراه در ویندوز امروزه جزو کارهای پرطرفداری شده است که روز به روز بر تعداد کاربران و به طبع نیز بر تعداد نرم افزار های موجود برای انجام آن افزوده می شود. MOBILedit Forensic Express یک نرم افزار قویی و کاربردی که در رده نرم افزار های استخراج داده های تلفن همراه در ویندوز قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه استخراج داده های تلفن همراه در ویندوز است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های استخراج داده های تلفن همراه در ویندوز امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار MOBILedit Forensic Express را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های استخراج داده های تلفن همراه در ویندوز است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. نرم افزار MOBILedit Forensic Express با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه استخراج داده های تلفن همراه در ویندوز همراهی خواهد کرد. نرم افزار MOBILedit Forensic Express تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند.

App MOBILedit Forensic Express centerr www.download.ir

ویژگی های نرم افزار MOBILedit Forensic Express :

– سادگی کار با نرم افزار

– -استخراج تمام داده های تلفن همراه مانند: فایل ها، تاریخچه تماس ها، پیام ها، کلمه عبور اکانت های شخصی و وای فای، اطلاعات حذف شده و …

– جمع آوری و تجزیه و تحلیل پیشرفته داده های فیزیکی

– بازیابی اطلاعات حذف شده

– ارائه گزارش های کامل

– شکستن رمز عبور و پین برای دسترسی به فایل های بکاپ داده

– استخراج همزمان داده ها

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی استخراج داده های تلفن همراه در ویندوز

– نرم افزار کاربردی استخراج داده های تلفن همراه در ویندوز

-انجام استخراج داده های تلفن همراه در ویندوز با در کمترین زمان

-و ….

مشخصات نرم افزار MOBILedit Forensic Express  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده :   MOBILedit

نوع نرم افزار :  ابزار استخراج داده های تلفن همراه در ویندوز

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

MOBILedit Forensic Express

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/02/03نسخه جدید MOBILedit Forensic Express Pro v6.1.1.15564 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *