دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار (Multiframe CONNECT Edition V21.14 (x64

Multiframe یکی از محصولات شرکت Bentley است . این نرم افزار زیر مجموعه نرم افزارهای آنالیز سازه‌های دریایی می باشد که به طور تخصصی برای طراحی، آنالیز و شبیه سازی مخزن های دریایی تولید و منتشر شده است . نرم افزار Multiframe CONNECT Edition امکانات و ابزار های فوق العاده‌ای را در زمینه آنالیز سازه‌ های آلومینیومی و فولادی دریایی و تقریباً هر نوع سازه‌ ی دور از ساحل ( Offshore ) در اختیار مهندس ها قرار می‌ دهد تا بتوانند سرعت و کیفیت کارشان را بهبود بخشند و هزینه ها را کاهش دهند . این نرم افزار به مهندسین کمک می کند تا سازه‌ های دریایی پایدار، امن و با طول عمر بالا بسازند . تعمیر و نگه داری سازه‌ هایی که در آب هستند کار بسیار دشوار و هزینه بری است ، اما با طراحی صحیح و اصولی آن، می‌توان جلوی بسیاری از هزینه‌ ها را گرفت . یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار این است که می توانید جنس بنده سازه ها را در آن انتخاب کنید . این نرم افزار به گونه ای ساخته شده است که مهندسین تازه کار هم می توانند از آن استفاده کنند .

 

Multiframe CONNECT Edition - Screen

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Multiframe CONNECT Edition :

– طراحی سه بعدی و پیشرفته انواع قسمت‌ های سازه‌های دریایی

– طراحی سازه‌های آلومینیومی و فولادی

– انتخاب جنس بنده سازه‌ها

– آنالیز سازه‌های دریایی

– مناسب مهندسین تازه کار و حرفه ای

– سازگاری با نرم افزارهای طراحی سه بعدی مختلف

 

مشخصات نرم افزار Multiframe CONNECT Edition :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Bentley

نوع نرم افزار : طراحی مهندسی

نوع فایل : EXE

Multiframe is one of Bentley’s products and a subset of Marine Analysis Software , specially designed for the analysis, design and simulation of marine tanks. The application of Mac animals extraordinary in terms of static and dynamic analysis of aluminum and steel structures in sea and almost any type of building offshore (Offshore) provides engineers with the sea. Maintenance of water-based structures is very difficult and costly, so with a proper design, many costs can be avoided.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *