دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Music Tag v2.08 – Win

Music Tag، کتابخانه موسیقی شما را تجزیه و تحلیل می کند و تصاویری را از دست می دهد و اطلاعات را مستقیما برای ویرایش فایل های موسیقی مورد نظر خود بارگیری می کند. نرم افزار کتابخانه موسیقی مدرن مانند iTunes و ویندوز مدیا پلیر یا بازیکنان رسانه های قابل شارژ مثل iPod اطلاعاتی را که در فایل های موسیقی شما جاسازی شده است به طور صحیح کتابخانه موسیقی خود را فهرست کنید. اما چه اتفاقی می افتد وقتی که این اطلاعات نادرست باشد یا به طور کامل از دست رفته باشد؟ Music Tag از تکنولوژی پیشرفته فن آوری اثر انگشت دیجیتال برای شناسایی موسیقی شما استفاده می کند و سپس آثار هنری درست و سایر اطلاعات مانند آهنگ عنوان، هنرمند، آلبوم و موارد دیگر را دانلود می کند. این نرم افزار شما را قادر میسازد این اطلاعات را در فایل موسیقی خود ذخیره کنید و از طریق مدیریت کتابخانه موسیقی و پخش کننده های قابل حمل آن قابل دسترسی باشد. استفاده از نرم افزارهای رده دسته بندی اطلاعات فایل های موزیک روز به روز بیشتر می شود و هر روز شاهد ظهور نرم افزاری تازه در این زمینه هستیم. گستردگی استفاده از این نرم افزار ها به حدی رسیده است که امروزه تعداد زیادی شرکت ها سعی در ارائه نرم افزاری کامل و جامع دارند. Music Tag نرم افزار قدرتمندی برای دسته بندی اطلاعات فایل های موزیک است و از جمله پر مخاطبین نرم افزار های رده دسته بندی اطلاعات فایل های موزیک می باشد. دسته بندی اطلاعات فایل های موزیک یک سری برنامه های کامپیوتری هستند که به کاربر برای انجام کارهای مختلف در سیستم کمک میکند، Music Tag از محصولات کمپانی Music Tag و دارای تاییدیه طلایی نرم افزاری از شرکت مایکروسافت می باشد. نرم افزار Music Tag به دلیل سازگاری بالا و منو گرافیکی خوب خود جزو نرم افزار های کارآمد دسته بندی اطلاعات فایل های موزیک است. از ویژگی های مهم نرم افزار Music Tag می توان به سادگی کار، دسترسی آسان و کنترل کاربری بسیار قوی، سازگاری با تمامی سامانه های سخت افزاری، حجم بسیار کمتر و مناسب تر نسبت به دیگر نرم افزار های مشابه و راهنمای قویی است.  اگر شما هم مشتاق داشتن و استفاده کردن از این نرم افزار هستید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک معتبر دانلود کنید.

www.download.ir App Music Tag center

ویژگی های نرم افزار Music Tag :

– سادگی کار با نرم افزار

– بررسی و شناسایی داده های از دست رفته مربوط به فایل های صوتی

– دانلود مستقیم اطلاعات از دست رفته فایل های موسیقی

– اضافه کردن و ذخیره اطلاعات دانلود شده در فایل های موسیقی

– پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف مانند MPEG Layer 3 (MP3), MPEG-4 (MP4, AAC, iTunes), Windows Media Audio (WMA) و دیگر فرمت ها

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی دسته بندی اطلاعات فایل های موزیک

– نرم افزار کاربردی دسته بندی اطلاعات فایل های موزیک

-انجام دسته بندی اطلاعات فایل های موزیک با در کمترین زمان

-و ….

مشخصات نرم افزار Music Tag  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده :   Music Tag

نوع نرم افزار :  ابزار دسته بندی اطلاعات فایل های موزیک

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Music Tag

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *