دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Oracle Maestro Professional v16.1.0.1 – Win

Oracle Maestro Professional دیتا بیس ها اساساً برای ذخیره داده ها ایجاد شده اند. لذا استفاده از نرم افزاری که امکان ذخیره و استفاده آسان از داده ها را برای ما فراهم میسازد، جز پرطرفدارترین نرم افزارها میان کاربران متخصص در این زمینه به شمار می آید. نرم افزار حرفه ای Oracle Maestro professional از مهمترین نرم افزارها در زمینه ذخیره داده ها می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی می توانید داده های مهم خود را ذخیره کرده و از امنیت آن ها اطمینان خاطر داشته باشید تا در مواقع نیاز از آن ها استفاده کنید.

سایر مشخصات : Oracle Maestro professional  یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیتابیس جهت ذخیره و مدیریت داده های بزرگ مورد استفاده در برنامه های مختلف می باشد که علاوه بر امکان ذخیره امن داده ها، با در دسترس قرار دادن ابزارهای ساده و در عین حال پیشرفته امکان مرتب سازی و گروه بندی امن اطلاعات داده ای را برای تمام کاربران در محیطی ساده امکان پذیر می سازد که این ویژگی خود باعث محبوبیت چند برابر نرم افزار شده است. نرم افزار Oracle Maestro professional  جز بهترین نرم افزارها در زمینه کنترل، توسعه و مدیریت پایگاه داده های اوراکل می باشد. همچنین قابلیت ویرایش به صورت دستی توسط خود کاربرد در تمام مراحل در دسترس می باشد.

Oracle.Maestro.Professional.center

ویژگی های کلیدی نرم افزار Oracle Maestro professional :

– محیط کاربری ساده و آسان برای مدیریت و ذخیره اطلاعات

– قابلیت پشتیبانی از تمام نسخه های oracle

– امکان رسم نمودارهای بصری برای داده های عددی

– طراحی پایگاه داده

– امکان ویرایش و اجرای اسکریپ های  PL/SQL

– امنیت بسیار بالا برای تمام داده

– ویرایش آسان، دسته بندی دقیق و مرتب سازی به صورت چند بعدی

– قابلیت فیلتر کردن داده ها

– قابلیت بازیابی و تبدیل فرمت داده ها

– دسترسی  به گزینه های  subquery و UNIONS

Oracle Maestro Professional

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *