دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PDF Eraser Pro v1.9.4.4 – Win

PDF Eraser Pro نرم افزار PDF Eraser Pro جز کم حجم ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ویرایش و یا حذف فایل ها با فرمت PDf می باشد. فایل های PDf جزو پرکاربردترین فرمت ها در فایل های متنی می باشد که امروزه مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. ایجاد تغییرات و حذف یا افزودن عکس یا متنی دیگر به فایل ها با فرمت PDf از نیاز های مهم کاربران می باشد که نرم افزار PDf Eraser Pro با ارائه ابزارهای پیشرفته با توجه به نیاز کاربران ارائه شده است. با انتخاب فایل دلخواه خود در نرم افزار و انتخاب متن، عکس یا هر افزونه دیگری می توانید فایل منتخب خود را به شکل دلخواه تغییر داده و ذخیره کنید. امکانات و ویژگی های این نرم افزار با توجه به نیاز روزانه کاربران به سرعت به روز رسانی می شود.

سایر مشخصات : اضافه کردن و پاک کردن عکس و متن، لوگو، صفحات و ابزار های ناخواسته در فایل های PDf از مهمترین ویژگی های نرم افزار PDf Eraser Pro به شمار می رود که نیاز مهم کاربران در این زمینه می باشد. قابلیت چرخش  و بریدن فایل های PDf به وجود آمده از اسکن فایل های متنی از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. تغییر فایل ها باعث کم شدن حجم و سهولت دسترسی و خواندن آسان متن خواهد شد.

PDF.Eraser.Pro.center

ویژگی های نرم افزار PDf Eraser Pro :

– حجم بسیار کم نرم افزار

– کاربرد بسیار آسان در محیط بسیار ساده

– تغییر فایل های پی دی اف مستقیم و اسکن شده

– اضافه کردن و یا حذف متن و عکس و… به فایل پی دی اف

– قابلیت حذف لوگو از فایل های پی دی اف

– قابلیت برش و چرخش فایل های پی دی اف

PDF Eraser Pro

به روز رسانی :

1397/03/18 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *