دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PhotoToMesh v7.0.4.0 – win

PhotoToMesh، این نرم افزار یک ابزار مستقل برای سیستم عامل ویندوز است که مش های 3D را از عکس ها و سایر تصاویر ایجاد می کند. مشها را می توان به عنوان فایل های DXF یا فایل های StereoLithographic (STL و STLB) ذخیره کرد و می توانید آنها را در ماشین های چاپ سه بعدی یا برنامه های CAD استفاده کنید. شما می توانید اشیاء 3D را با کشیدن ماوس بر روی صفحه به دقت نگاه کنید تا ببینید ابن نرم افزار دقیقا چطور تصویر شما را بصورت 3 بعدی ایجاد می کند. این نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا مش های 3D را از عکس ها و سایر تصاویر ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری گرافیکی واقعا کاربردی ولی در عین خال ساده است و با تمام ویژگی های خوب و ابزارهای متنوع دسته بندی شده است. اولین چیزی که شما بعد از راه اندازی نرم افزار باید انجام دهید اینست که یک فایل تصویر را بر روی برنامه بکشید یا رایانه خود را برای باز کردن یک تصویر مرور کنید. این نرم افزار شامل یک سری از ابزارهاست که شما با استفاده از آن می توانید کنتراست، روشنایی، زاویه و در نهایت ماحصل تصویر را تغییر دهید. 

PhotoToMesh.center

ویژگی های نرم افزار PhotoToMesh v7.0.4.0:

ایجاد مش 3D از تصاویر

امکان تنظیم کنتراست تصاویر

رابط کاربری ساده

امکان استفاده از فایل ها در برنامه های CAD

و …

مشخصات نرم افزار PhotoToMesh v7.0.4.0:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : ویرایش تصاویر

نوع فایل : EXE

  • 2 replies
    1. رحمان says:

      سلام.کد قسمت آخر جهت Patch شدن اشتباه است و قبول نمیکند؟ هم اینترنت قطع بوده هنگام نصب و هم آنتی ویروس.لطفا پیگیری کنید خیلی لازم دارم این نرم افزار رو

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        فایل Patch را در پوشه ای که نرم افزار داخلش نصب شده کپی کنید، روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Run As Administrator را بزنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *